| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analysis of public relations in an international non-profit organisation: example organisation Board of European Students of Technology
Avtorji:ID Ivančan, Dominik (Avtor)
ID Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Tomažič, Tina (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Ivancan_Dominik_2017.pdf (1,17 MB)
MD5: A5C13B3E39B5D0DCE93147AEFDE97A9B
PID: 20.500.12556/dkum/2355d175-17fb-430e-b151-7d991de5e029
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:This thesis aims to analyse the state of public relations inside an international student organisation, namely the “Board of European Students of Technology”, while also providing a communications strategy based on the performed analysis. In it, we research the theory behind public relations, strategic communication, branding and marketing, which we then use to perform said analysis and create a communication strategy proposal. We explore terms such as strategic communication, public relations, and the public, along with the internal and external environment of the organisation. In order to create an efficient strategy, we also define terms such as goals, objectives and actions – and use them accordingly.
Ključne besede:public relations, strategic communication, analysis, student organisation
Kraj izida:[Maribor
Založnik:D. Ivančan
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-67786 Novo okno
UDK:316.773.4:659.4(043.2)
COBISS.SI-ID:20950806 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NSG3MZRB
Datum objave v DKUM:24.10.2017
Število ogledov:1556
Število prenosov:113
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
IVANČAN, Dominik, 2017, Analysis of public relations in an international non-profit organisation: example organisation Board of European Students of Technology [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : D. Ivančan. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67786
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:30.08.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza odnosov z javnostmi v mednarodni neprofitni organizaciji: primer organizacije Board of European Students of Technology
Opis:Namen tega diplomskega dela je narediti analizo in strategijo komuniciranja na primeru neprofitne študentske organizacije »Board of European Students of Technology«. Predstavili bomo celoten proces analize in izdelave strategije komuniciranja ter definirali teoretično ozadje, ki je potrebno za ta proces. Strateški pristop do komuniciranja pogosto manjka v organizacijah, ki jih vodijo študentje - še posebej, če gre za prostovoljno delo. “BEST” je prostovoljno, nepolitično, neprofitno in nereprezentativno mednarodno združenje evropskih študentov tehnologije, ki je bilo ustanovljeno leta 1989. Trenutno šteje približno 4000 članov, ki se nahajajo v 32 državah in 95 lokalnih “BEST” skupin. “BEST” je tudi organizacija, ki je zaradi amaterskega pristopa do odnosov z javnostmi, prišla do težav in stagnacije števila uporabnikov njihovih storitvah. Zato je pomembno, da se “strokovnjaki” takih organizacij naučijo in obdajo z znanjem in spretnostmi, ki so jih strokovni komunikologi pridobili v preteklem stoletju. Z analizo organizacije, njene situacije in javnosti, lahko naredimo strateški načrt za njena komunikacijska prizadevanja, ki bodo zagotovila doslednost vseh sporočil in zagotovila, da je delo organizacije na področju odnosov z javnostmi vedno v skladu z njeno vizijo in misijo. Za preučevanje področja je potrebno definirati pojme, kot so strateško komuniciranje, odnosi z javnostmi, javnosti in podobno. V teoretičnem delu naloge bomo definirali strateško komuniciranj kot namerno komunikacijo, ki jo izvaja organizacija in ki ima namen, načrt, je vedno utemeljena na raziskavah ter je predmet morebitnega vrednotenja. Bistveno je razumevanje situacije, v kateri se nahaja organizacija, saj brez ustrezne identifikacije težav organizacije, v bistvu gradimo hišo s slabimi temelji. Če bi se želeli lotiti ustrezne analize nekatere organizacije, je najprej treba preučiti tri glavne vidike, in sicer njeno notranje okolje, kako jo zaznava javnost in njeno zunanje okolje. Na koncu moramo vedeti, kaj sploh je javnost in kako ugotoviti, katere so ključne. Značilnosti javnosti so, da so to prepoznavne skupine posameznikov, homogene v smislu, da imajo njeni člani skupne lastnosti in interese, ki so pomembni za uspeh vaše organizacije, hkrati pa so dovolj velike, da so pomembne in dovolj dosegljive, da se lahko komunicira z njimi. Nato nam preostane le še praktični del. Analizo bomo utemeljili na analizi informacij, ki smo jih pridobil med delom v organizaciji v preteklem letu na način, ki smo ga definirali v teoretičnem delu. Potem bomo izdelali komunikacijsko strategijo, utemeljeno na prej omenjeni analizi. Cilje smo postavili na način, ki smo se ga naučil med fazo raziskovanja, nato pa smo opredelili ukrepe na podlagi znanja o delovnih metodah v organizaciji.  
Ključne besede:odnosi z javnostmi, strateško komuniciranje, analiza, študentska organizacija


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici