| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Medijska reprezentacija človeške ribice in njena vloga pri oblikovanju turistične podobe Postojnske jame
Avtorji:ID Žibert, Larisa (Avtor)
ID Potočnik Topler, Jasna (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Zibert_Larisa_2017.pdf (1,52 MB)
MD5: 1FF4FD71B71D65A1CA7CCB4554BE9DE3
PID: 20.500.12556/dkum/c559efba-6583-4b63-a4f3-414f0d90b2bc
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Diplomsko delo z naslovom Medijska reprezentacija človeške ribice in njena vloga pri oblikovanju turistične podobe Postojnske jame obravnava vplive medijskega poročanja na primeru človeške ribice na eno najpomembnejših slovenskih turističnih atrakcij – Postojnsko jamo. V delu sta predstavljena turistična atrakcija in naravna znamenitost Postojnska jama ter proteus, slovenski fenomen, ki se je leta 2016 znašel v novicah najrazličnejših medijev po svetu. Opisani so načini, na katere se interdisciplinarno področje turizma prepleta z mediji, pri čemer gre za svojevrsten diskurz. Empirični del s pomočjo diskurzivne analize ter analize vsebine raziskuje, na kakšen način so svetovni in domači mediji poročali o človeški ribici in njenem naraščaju. V končni fazi dela je vključeno razmišljanje predsednika uprave Postojnske jame Marjana Batagelja, ki je svoj pogled na fenomen predstavil skozi metodo polstrukturiranega intervjuja.
Ključne besede:turizem, človeška ribica, Postojnska jama, mediji
Kraj izida:Brežice
Založnik:[L. Žibert]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-67613 Novo okno
UDK:316.774:338.48:551.442(497.4Postojna)(043.2)
COBISS.SI-ID:2048214355 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NI1R5E6S
Datum objave v DKUM:28.09.2017
Število ogledov:1932
Število prenosov:170
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
ŽIBERT, Larisa, 2017, Medijska reprezentacija človeške ribice in njena vloga pri oblikovanju turistične podobe Postojnske jame [na spletu]. Diplomsko delo. Brežice : L. Žibert. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67613
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.08.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Media Representation of the Olm and its Role in Creating of the Tourist Image of the Postojna Cave
Opis:This thesis with the title Media Representation of the Olm and its Role in Creating of the Tourist Image of the Postojna Cave focuses on the example of the Olm to research the impacts of media coverage on one of Slovenia`s most important tourist attracions – Postojna Cave. The tourist attraction and natural sight Postojna Cave is described in the work, along with its inhabitant the Proteus, slovenian phenomenon, which appeared in various media news all over the world in 2016. The study also describes manners in which the interdisciplinary field of tourism intertwines with the media and creates its own discourse along the way. The empirical part explores different ways in which slovenian and world media reported about the olm and its offspring with the help of discourse and content analysis. The final part of the study includes opinions of the President of the Managenment Board of Postojna Cave Marjan Batagelj, who reflected his thoughts on the phenomenon in an in-depth semi-structured interview.
Ključne besede:Tourism, Olm, the Postojna Cave, Media


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici