Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Komuniciranje s potencialnimi odjemalci preko spletnih družbenih medijev
Avtorji:
ID
Garmut, Urška
(Avtor)
ID
Pisnik, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Garmut_Urska_2017.pdf
(885,68 KB)
MD5: 149D3F5E3F67BD238CCF8BCA3E75E14A
PID:
20.500.12556/dkum/7c4d0585-2b41-4ddf-aab8-a71c17e4d6b3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov. V teoretičnem delu je predstavljeno marketinško komuniciranje in inštrumenti marketinškega komuniciranja. Inštrumenti marketinškega komuniciranja so oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja in odnosi z javnostjo. Podjetja vse več pozornosti polagajo na marketinško komuniciranje, saj z dobro komunikacijo obdržijo obstoječe in pridobijo nove odjemalce. Z marketinškim komuniciranjem podjetje odjemalcu predstavi izdelke in hkrati lahko to vodi v nakup. Za nakupne odločitve pa so pomembni tudi mediji. Pri podjetjih je pomembno preko katerih spletnih družbenih medijev oglašujejo svoj izdelek. Družbene medije zbiramo po različnih kriterijih, glede na to, da so odjemalcu najbližji, glede na značilnost izdelka, značilnost sporočila in pa tudi stroškov, ki nastanejo pri oglaševanju. V teoretičnem delu je predstavljeno komuniciranje podjetja Loreal preko spletnih družabnih medijev. Prikazano je, na katerih spletnih družbenih medijih blagovna znamka Loreal oglašuje svoje izdelke in na kakšen način.
Ključne besede:
marketinško komuniciranje
,
pospeševanje prodaje
,
osebna prodaja
,
oglaševanje
,
spletni družbeni mediji.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[U. Garmut]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-67510
UDK:
659.3
COBISS.SI-ID:
12865820
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ZNBWSJ7U
Datum objave v DKUM:
08.11.2017
Število ogledov:
1504
Število prenosov:
115
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GARMUT, Urška, 2017,
Komuniciranje s potencialnimi odjemalci preko spletnih družbenih medijev
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Garmut. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67510
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Gozd in les
Pametna specializacija v gozdarstvu, lesarstvu in papirništvu
Forests and forestry in Slovenia
Klimatske spremembe in gozd
Az erdőgazdálkodás perspektívái védett ártéri erdőkben
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Participacija v gozdarskem načrtovanju
Proceedings
Gorski gozd
Staro in debelo drevje v gozdu
Pametna specializacija v gozdarstvu, lesarstvu in papirništvu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
22.08.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Communication with potential clients through online social media
Opis:
The diploma project consists of two parts. In the theoretical part are presented maketing communication and instruments of marketing comunication. The instruments of marketing communications are advertising, sales promotion, personal sales and public relations. Big companies paying attention to marketing communication as they keep existing and gain new costumers with good communication. By marketing communication the company presenets ther products to the different custumers . For the companys are also important hat the comunicate with custumer thrught diferent media. We choose social media to variou... In the theoretical part is presented the communication of company by the name Loreal how they.
Ključne besede:
marketing communication
,
sales promotion
,
personal sales
,
advertising
,
online social media.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj