| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Medijska pismenost uporabnikov rumenih medijev
Avtorji:ID Hude, Iris (Avtor)
ID Verdonik, Darinka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Hude_Iris_2017.pdf (2,24 MB)
MD5: 45C55B39510141BFDC0A6CB7B14FDC8D
PID: 20.500.12556/dkum/b016c809-aa13-493f-969d-61afe5c298b1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Magistrsko delo raziskuje značilnosti slovenskega rumenega medijskega prostora in odnos uporabnikov do teh medijev v povezavi z medijsko pismenostjo. Medijska pismenost uporabnikom omogoča sposobnost razumevanja in kritičnega presojanja medijskih informacij. Rumeni mediji v svoje vsebine vključujejo svojevrstne značilnosti po katerih se ločijo od nerumenih (resnih) medijev. S pomočjo strokovne literature in analize vsebin izbranih slovenskih medijev smo preverjali, katere so te značilnosti in kako se kažejo v objavljenih vsebinah. Vzorce uporabniškega znanja smo pridobivali s pomočjo spletne ankete.
Ključne besede:medijska pismenost, rumeni mediji, resni mediji, uporabniki medijev
Kraj izida:[Maribor
Založnik:I. Hude
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-67509 Novo okno
UDK:316.774:366.636(043.2)
COBISS.SI-ID:20865046 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:69XRUHND
Datum objave v DKUM:06.10.2017
Število ogledov:2196
Število prenosov:284
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
HUDE, Iris, 2017, Medijska pismenost uporabnikov rumenih medijev [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : I. Hude. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67509
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.08.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Media literacy of tabloid users
Opis:This master’s thesis studies the characteristics of the Slovenian tabloid media space and the attitude of its users towards these media relating to media literacy. Media literacy enables users to understand and critically evaluate media information. Tabloid media in their content include unique features that differentiate them from non-tabloid media. With the help of scientific literature and analysis of the contents of selected Slovenian media, we explored which features they include and how are they reflected. We acquired user’s knowledge using a web survey.
Ključne besede:media literacy, tabloid media, traditional media, media users


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici