| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pomen discipline pri pouku Tehnike in tehnologije na osnovnih šolah v Celju
Avtorji:ID Wirth, Alex (Avtor)
ID Aberšek, Boris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Wirth_Alex_2017.pdf (1,12 MB)
MD5: E001519AA4AB4EFA3152C39E583E5BED
PID: 20.500.12556/dkum/be26dce3-c526-4839-b847-4ecca95dc5ab
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V magistrskem delu obravnavamo disciplino pri pouku Tehnike in tehnologije v osnovni šoli. Tehnika in tehnologija ni predmet pri katerem bi učenci mirno sedeli in samo poslušali učitelja. Vendar pa je neka stopnja discipline tudi pri tem predmetu potrebna, da lahko učenci sledijo učni snovi in da ni ogrožena varnost pri praktičnem delu. V našem delu predstavimo rezultate anketnega vprašalnika, ki so ga izpolnili učitelji Tehnike in tehnologije z vse Slovenije (sodelovalo je 133 učiteljev) in rezultate intervjuja, ki smo ga izvedli z učitelji Tehnike in tehnologije v Celju (sodelovalo je sedem učiteljev s šestih šol). Podamo tudi predloge na kakšen način vzpostaviti disciplinirano okolje.
Ključne besede:Tehnika in tehnologija, disciplina, pouk, osnovna šola
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Wirth]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-67479 Novo okno
UDK:37.091.5:62(043.2)
COBISS.SI-ID:23366152 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:7FCCXOWL
Datum objave v DKUM:28.09.2017
Število ogledov:2273
Število prenosov:223
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
WIRTH, Alex, 2017, Pomen discipline pri pouku Tehnike in tehnologije na osnovnih šolah v Celju [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Wirth. [Dostopano 7 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67479
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:20.08.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Importance of discipline at teaching Design in elementary schools in Celje
Opis:The subject of our master thesis is the discipline in the classroom with special reference to the primary school subject of Technology and Design, which definitely does not expect pupils to be seated still and to pay their full attention to listening to the lecturer at first place. However, a certain level of discipline is supposed to be a part of the lessons anyway, since it enables the pupils to follow the teaching studies and to prevent any possible incidents or accidents that might occur during the practical part of these lessons. The figures gained by a questionnaire filled by 133 Technology and Design primary school teachers from the entire region of The Republic of Slovenia are being now issued in our thesis, as well as those gained by running an interview carried out among 7 teachers employed in 6 primary schools in Celje, Slovenia. Furthermore, our suggestions about the proper way to be involved in creating a safe discipline in the teaching environment have also been an integral part of this thesis.
Ključne besede:Technology and Design, discipline, class, primary school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici