Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Oglaševanje na družbenih omrežjih
Avtorji:
ID
Lukas, Aleksandra Špela
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Lukas_Aleksandra_Spela_2017.pdf
(2,57 MB)
MD5: 8A9D2B8C88B88755A01693748B54369C
PID:
20.500.12556/dkum/5ee53277-a152-4884-afb4-fd40a88e9e2b
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V slovenskem jeziku nimamo enotnega izraza za angl. social media. V literaturi in na spletu najdemo vse od socialnih omrežij, spletnih mrež, družbenih spletnih omrežij do družabnih in družbenih omrežij. V magistrskem delu bomo uporabljali izraz družbeno omrežje. Raziskave kažejo, da priljubljenost družbenih omrežij narašča. Število aktivnih uporabnikov je iz dneva v dan večje. Uporabniki družbenih omrežij postajajo del virtualnih skupnosti, v katerih iščejo prijateljstva, se spoznavajo in zabavajo, vedno več pa iščejo tudi poslovne priložnosti. Med uporabniki družbenih omrežij najdemo tudi podjetja, ki so z družbenimi omrežji našla nov kanal, na katerem lahko oglašujejo svoje izdelke ali storitve. Družbena omrežja imajo v primerjavi z ostalimi medijskimi kanali za podjetja številne prednosti. Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Prvi del predstavljajo teoretična izhodišča o marketinškem komuniciranj ter predstavitev najbolj priljubljenih družbenih omrežij v svetu in v Sloveniji. Predstavili smo pomembnost človeških virov v oglaševanju, raziskali, katere lastnosti morajo imeti upravljavci družbenih omrežij ter zakaj so družbena omrežja pomembna z vidika delodajalcev in delojemalcev. Poglobili smo se v oglaševanje na družbenem omrežju Facebook in predstavili vse pomembne korake pri oblikovanju oglasa. V drugem delu smo na praktičnih primerih raziskovali oglaševanje na Facebooku, v sklopu katerega smo predstavili različne vrste objav in oglasov ter povzeli njihove rezultate.
Ključne besede:
oglaševanje
,
oglasi
,
družbena omrežja
,
človeški viri
,
Facebook
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Š. Lukas]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-67477
UDK:
659.1
COBISS.SI-ID:
12828444
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ETAE0IO3
Datum objave v DKUM:
24.10.2017
Število ogledov:
3654
Število prenosov:
735
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LUKAS, Aleksandra Špela, 2017,
Oglaševanje na družbenih omrežjih
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Š. Lukas. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67477
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Dedni rak dojk in/ali jajčnikov
Zgodnje odkrivanje raka dojk
Management of BRCA positive ovarian breast cancer
Dedni rak
Onkološko genetsko svetovanje za dedni rak dojk in/ali jajčnikov - 4 letne izkušnje Skupine za Onkološko genetsko svetovanje
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vloga medicinske sestre pri genetskem svetovanju dednega raka dojke
Osveščenost žensk o preventivnih pregledih dojk
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
19.08.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Social media advertising
Opis:
In the Slovene language we don’t have a direct expression for the english word social media. In the literature and on the internet we can find everything from social network, web network, social web network and others. In my master's thesis we will be using the term social media. Research shows that the popularity of social media is growing. The number of active users is increasing daily. The users are becoming members of virtual communities in which they are looking for friendship, are getting to know each other, have fun together and are also looking for business opportunities. Within the users of social networks we can also find companies, which found a new channel in social media for advertising their products and services. Social networks have many advantages for companies if we compare them to other advertising channels. The master’s thesis consist of two parts. The first part represents the theoretical points about marketing communications and the presentation of the most popular social networks worldwide and especially Slovenia. We presented the importance of human resources in advertising, explored the characteristics of social network managers, and why social networks are important in terms of employers and employees. We highlighted every detail about advertising on the social network Facebook and presented all the important steps in creating an ad. In the second part, in practical cases we investigated advertising on Facebook, in which we presented various types of announcements and advertisements and summarized their results.
Ključne besede:
advertising
,
ads
,
social media
,
human resources
,
Facebook
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj