| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Oglaševanje na družbenih omrežjih
Avtorji:ID Lukas, Aleksandra Špela (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Lukas_Aleksandra_Spela_2017.pdf (2,57 MB)
MD5: 8A9D2B8C88B88755A01693748B54369C
PID: 20.500.12556/dkum/5ee53277-a152-4884-afb4-fd40a88e9e2b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V slovenskem jeziku nimamo enotnega izraza za angl. social media. V literaturi in na spletu najdemo vse od socialnih omrežij, spletnih mrež, družbenih spletnih omrežij do družabnih in družbenih omrežij. V magistrskem delu bomo uporabljali izraz družbeno omrežje. Raziskave kažejo, da priljubljenost družbenih omrežij narašča. Število aktivnih uporabnikov je iz dneva v dan večje. Uporabniki družbenih omrežij postajajo del virtualnih skupnosti, v katerih iščejo prijateljstva, se spoznavajo in zabavajo, vedno več pa iščejo tudi poslovne priložnosti. Med uporabniki družbenih omrežij najdemo tudi podjetja, ki so z družbenimi omrežji našla nov kanal, na katerem lahko oglašujejo svoje izdelke ali storitve. Družbena omrežja imajo v primerjavi z ostalimi medijskimi kanali za podjetja številne prednosti. Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Prvi del predstavljajo teoretična izhodišča o marketinškem komuniciranj ter predstavitev najbolj priljubljenih družbenih omrežij v svetu in v Sloveniji. Predstavili smo pomembnost človeških virov v oglaševanju, raziskali, katere lastnosti morajo imeti upravljavci družbenih omrežij ter zakaj so družbena omrežja pomembna z vidika delodajalcev in delojemalcev. Poglobili smo se v oglaševanje na družbenem omrežju Facebook in predstavili vse pomembne korake pri oblikovanju oglasa. V drugem delu smo na praktičnih primerih raziskovali oglaševanje na Facebooku, v sklopu katerega smo predstavili različne vrste objav in oglasov ter povzeli njihove rezultate.
Ključne besede:oglaševanje, oglasi, družbena omrežja, človeški viri, Facebook
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Š. Lukas]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-67477 Novo okno
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:12828444 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ETAE0IO3
Datum objave v DKUM:24.10.2017
Število ogledov:3654
Število prenosov:735
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
LUKAS, Aleksandra Špela, 2017, Oglaševanje na družbenih omrežjih [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Š. Lukas. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67477
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:19.08.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Social media advertising
Opis:In the Slovene language we don’t have a direct expression for the english word social media. In the literature and on the internet we can find everything from social network, web network, social web network and others. In my master's thesis we will be using the term social media. Research shows that the popularity of social media is growing. The number of active users is increasing daily. The users are becoming members of virtual communities in which they are looking for friendship, are getting to know each other, have fun together and are also looking for business opportunities. Within the users of social networks we can also find companies, which found a new channel in social media for advertising their products and services. Social networks have many advantages for companies if we compare them to other advertising channels. The master’s thesis consist of two parts. The first part represents the theoretical points about marketing communications and the presentation of the most popular social networks worldwide and especially Slovenia. We presented the importance of human resources in advertising, explored the characteristics of social network managers, and why social networks are important in terms of employers and employees. We highlighted every detail about advertising on the social network Facebook and presented all the important steps in creating an ad. In the second part, in practical cases we investigated advertising on Facebook, in which we presented various types of announcements and advertisements and summarized their results.
Ključne besede:advertising, ads, social media, human resources, Facebook


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici