| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Strategija trženja izdelkov podjetja GKN Driveline Slovenija, d.o.o., na tujih trgih : diplomsko delo
Avtorji:ID Kotnik, Nataša (Avtor)
ID Jurše, Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf kotnik-natasa.pdf (1,12 MB)
MD5: 6F457D667F3674BE75CC518084D66F3A
PID: 20.500.12556/dkum/5661d1be-606c-40b4-9ba0-5c5fd05cd113
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Kraj izida:Slovenske Konjice
Založnik:[N. Kotnik]
Leto izida:2004
PID:20.500.12556/DKUM-6737 Novo okno
UDK:339.138:629.113
COBISS.SI-ID:7900444 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MNSGIK9J
Datum objave v DKUM:28.09.2007
Število ogledov:2229
Število prenosov:266
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KOTNIK, Nataša, 2004, Strategija trženja izdelkov podjetja GKN Driveline Slovenija, d.o.o., na tujih trgih : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Slovenske Konjice : N. Kotnik. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=6737
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici