| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga in pomen proste igre za otrokov razvoj
Avtorji:ID Paj, Mateja (Avtor)
ID Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Paj_Mateja_2017.pdf (791,38 KB)
MD5: 27EB59D0109050E909D086454B71B8E3
PID: 20.500.12556/dkum/91a4bd5f-ae31-44fa-b5e8-29b51ef097b2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Prosta igra je izredno pomembna za predšolske otroke in njihov celostni razvoj. Otrok v igri pridobiva nova izkustva in znanja ter skoznjo razvija sposobnosti in spretnosti na vseh razvojnih področjih (kognitivnem, čustvenem, telesnem, socialnem in osebnostnem). Ker igra vpliva tako na otrokov razvoj inteligence kot tudi na njegovo telesno rast, je izredno pomembno, da se vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev zavedajo pomena proste igre in njene prisotnosti v otrokovem vsakdanjiku. Skozi igro otrok spoznava vrstnike, s čimer se uči strpnosti in pridobiva občutek za medsebojno sodelovanje, poleg tega razvija svoje mišljenje in se uči sam reševati probleme oziroma konflikte. Otrok ima tudi možnost čustvenega izražanja do določenih vsebin ali vrstnikov. Izredno pomembna je prosta igra v naravnem okolju, saj pripomore predvsem h krepitvi imunskega sistema ter telesnemu in motoričnemu razvoju otroka. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je opisan otrokov razvoj, predstavljeni so pomen proste igre, dejavniki, ki nanjo vplivajo, in vloga oseb pri njej. V empiričnem delu smo raziskali odnos vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev do proste igre ter ugotavljali, ali omogočajo v okviru svojega dela prosto igro vsak dan, kdaj ji je namenjenega največ časa in kakšna je vloga vzgojitelja in pomočnika vzgojitelja v času proste igre. Rezultati so pokazali, da omogočajo vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev otrokom prosto igro vsak dan in da predstavlja ta v povprečju eno tretjino časa, namenjenega usmerjenim dejavnostim za otrokov razvoj in spontano igro.
Ključne besede:naravno okolje, otrokov razvoj, pomočnik vzgojitelja, predšolski otrok, prosta igra, vzgojitelj.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Paj]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-67297 Novo okno
UDK:373.2:159.922.7(043.2)
COBISS.SI-ID:23336968 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CONGBTZW
Datum objave v DKUM:19.09.2017
Število ogledov:4536
Število prenosov:1003
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
PAJ, Mateja, 2017, Vloga in pomen proste igre za otrokov razvoj [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Paj. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67297
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.08.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance of free play for child's development
Opis:Free play is very important for pre-school children and their rounded development. By playing a child gains new experience and knowledge and through play develops his or hers capabilities and skills in every field of development (cognitive, emotional, physical, social and personality). Because play influences the development of child’s intelligence and his or her body growth it is very important for pre-school teachers and assistants to be aware of the importance of free play and its presence in child’s everyday life. Through play a child has an opportunity to meet peers by which he or she learns tolerance, gains experience in mutual cooperation, develops thinking and tries to solve problems and conflicts on his or her own. The child has an opportunity to experience emotional expression towards specific content or other children. Free play in natural environment is also very important, especially for a healthy immune system, physical development and motor development of a child. The Diploma consists of theoretical and empirical part. In the theoretical part we have presented child’s development, the importance of free play, the factors which influence it and the role of people in free play. In the empirical part we have researched the relation of pre-school teachers and assistants to free play, do they allow free play every day, where the most time is dedicated to free play and the role of pre-school teachers and assistants while the children are playing free. We have come to a conclusion that pre-school teachers and assistants allow children free play every day and on average free play represents one third of time dedicated for guided activities and non-guided play.
Ključne besede:natural environment, child’s development, assistant pre-school teacher, pre-school child, free play, pre-school teacher.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici