Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Sodelovanje vrtca s starši: pogovorna ura
Avtorji:
ID
Zamuda, Polonca
(Avtor)
ID
Hmelak, Maja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Zamuda_Polonca_2017.pdf
(1,30 MB)
MD5: CF6F1B8CDF1D160CC5AA7DE54EF1E339
PID:
20.500.12556/dkum/24f908fd-2cd2-4f7b-8008-7608b125b7c5
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo z naslovom Sodelovanje vrtca s starši: pogovorna ura, je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu so predstavljene vse oblike sodelovanj s starši v vrtcih. Največji poudarek je dan razčlenitvi in predstavitvi formalne oblike sodelovanja – pogovorni uri. Predstavljen je opis pogovorne ure, kaj naj bi zajemala, kako se je nanjo potrebno pripraviti. V empiričnem delu je priprava pogovorne ure, njena izvedba in pogled nanjo z vidika vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic v Vrtcu Radenci – Radenski mehurčki. V raziskavo so bile vključene strokovne delavke vseh enot tega vrtca. Podatke smo zbrali s pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga razdelili med vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljic omenjenega vrtca, obdelali smo jih s programom za statistično obdelavo podatkov, imenovanim SPSS. Cilj je bil izvedeti, kako na določene segmente, vezane na pogovorno uro, gledajo vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljic določenega vrtca, glede na njihovo starost, delovno mesto in okolje delovnega mesta. Ugotovili smo, da je večina strokovnih delavk enakega mnenja, ne glede na starost, delovno mesto in okolje delovnega mesta.
Ključne besede:
Pogovorna ura
,
sodelovanje
,
starši
,
vrtec
,
vzgojitelj.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[P. Zamuda]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-67182
UDK:
373.2.064.1(043.2)
COBISS.SI-ID:
23429640
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:PMDJTM2K
Datum objave v DKUM:
27.10.2017
Število ogledov:
3422
Število prenosov:
588
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZAMUDA, Polonca, 2017,
Sodelovanje vrtca s starši: pogovorna ura
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Zamuda. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67182
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Krožno modro biogospodarstvo za valorizacijo odpadkov iz lupin kozic: ocena vplivov na okolje
Environmental management & audit
Trajnostna proizvodnja pigmenta za aplikacije z visoko dodano vrednostjo
Environmental impact assessment (EIA) as a tool of sustainable infrastructure planning
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Crustacean waste biorefinery as a sustainable cost-effective business model
Celovita presoja vplivov na okolje kot orodje varstva krajine
An Assortment–quantity optimization problem in printing industry using simulation modelling
Trajnostna presoja energetskega izkoriščanja organskih odpadkov s poudarkom na odpadkih iz proizvodnje oljčnega olja
Ženska kolekcija Rozalija
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
05.08.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Cooperation between preschools and parents: parent-teacher conferences
Opis:
This master's thesis, entitled Cooperation between Preschools and Parents: Parent-Teacher Conferences, consists of both a theoretical and empirical part. The theoretical part, introduces all forms of cooperation with parents in kindergartens. The greatest emphasis lies on the analysis and presentation of a formal form of cooperation – the parent-teacher conference. We described what a parent-teacher conference even is, what it should include, and how one should prepare for it. In the empirical part we wanted to find out how preschool teachers and preschool teacher assistants at the Radenci kindergarten – Radenski mehurčki – see parent-teacher conferences, preparations for them, their conduct, and the importance of such a form of cooperation. The study included preschool professionals from all units of the kindergarten. Data was collected using a survey, which was distributed among preschool teachers and assistants at the Radenci kindergarten. It was processed with a program for statistical data analysis called SPSS. The goal was to learn how certain segments connected with a parent-teacher conference are seen by preschool teachers and preschool teacher assistants from a certain kindergarten with respect to their age, working position, and working environment. It was established that the majority of preschool professionals share the same opinion regardless of their age, working position, and working environment.
Ključne besede:
Parent-teacher conference
,
cooperation
,
parents
,
kindergarten
,
preschool teacher
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj