| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vinogradniška dediščina kot priložnost za oblikovanje inovativnega, doživljajskega turističnega produkta na Dolenjskem
Avtorji:ID Pavlin, Matjaž (Avtor)
ID Kužnik, Lea (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pavlin_Matjaz_2017.pdf (1,76 MB)
MD5: 416C08BAF1E31004F7CC96C9AB144767
PID: 20.500.12556/dkum/6e993216-39ac-447a-b968-f20502636a6b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Vinogradništvo na Dolenjskem ima na tem področju zelo dolgo dediščino, ki se je skozi čas spreminjala in nadgrajevala vse do sodobnosti. V teoretičnem delu magistrskega dela smo opredelili pojme inovativni, doživljajski, vinski, trajnostni turizem in zgodbarjenje v turizmu. Opisali smo zgodovino vinogradništva s poudarkom na Dolenjsko, pomen vina v načinu življenja ljudi, šege in navade, kulinariko, vinogradniška dela, opremo in orodje ter vinske posebneže: cviček, šmarnico in petijot. V empiričnem delu magistrskega dela smo s pomočjo terenskega dela in tehnike usmerjenega intervjuja ugotavljali v kolikšni meri se je stara vinogradniška dediščina ohranila do danes. Pri tem smo ugotovili, da je vinogradniška dediščina ohranjena v tolikšni meri, da lahko na njeni osnovi pripravimo nov inovativni doživljajski turistični produkt za različne ciljne skupine obiskovalcev. Njegovo primernost in atraktivnost smo preverili s pomočjo anketnega vprašalnika, ki so ga izpolnili izkušeni turistični delavci. Tako smo ugotovili, da je produkt primeren in zelo atraktiven za izbrane ciljne skupine, pri čemer je najbolj atraktivna naravna dediščina, stavbna dediščina in kulinarika. Na tej osnovi bo zasnovan tudi nov inovativni, doživljajski turistični produkt v praksi v letu 2018.
Ključne besede:vino, vinogradniška dediščina, cviček, turistični produkt, Dolenjska
Kraj izida:Brežice
Založnik:[M. Pavlin]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-67041 Novo okno
UDK:338.48:634.8+663.2(043.2)
COBISS.SI-ID:2048213843 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:U5MMNRB6
Datum objave v DKUM:28.09.2017
Število ogledov:1510
Število prenosov:199
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
PAVLIN, Matjaž, 2017, Vinogradniška dediščina kot priložnost za oblikovanje inovativnega, doživljajskega turističnega produkta na Dolenjskem [na spletu]. Magistrsko delo. Brežice : M. Pavlin. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67041
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:29.07.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Winegroning heritage as an opportunity to design innovative, adventure tourism product in Dolenjska region
Opis:Winegrowing has a very long heritage in the Dolenjska region, which has changed over time and been upgraded to the present day. The theoretical framework of the thesis defines concepts of innovative, experiential, wine heritage based long-lasting tourism and storytelling in tourism. We have depicted the history of winegrowing with emphasis being placed on Dolenjska, the importance of wine in the people's lifestyle, customs and traditions, local cuisine, vineyard tasks, equipment and tools and wine eccentrics: ''Cviček'', ''Šmarnica'' and ''Petiot''. In the empirical section of the thesis we try to establish through fieldwork and direct interviews the extent to which the old winegrowing heritage has been preserved to date. We have found that the winegrowing heritage has been kept so alive that we can develop a new innovative experiential tourist product for various visitor target groups based on it. We have tested its suitability and attractiveness through a questionnaire that has been completed by well-experienced people employed in tourism. The interviewees expressed an opinion that the product is suitable and very attractive for the selected target groups, with local natural heritage, architectural heritage and cuisine being termed the most attractive. These findings will also represent the basis for the new innovative and experiental tourist product in practice in the year 2018.
Ključne besede:wine, winegrowing heritage, Cviček, tourist product, Dolenjska


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici