Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vpliv uporabnika na spletno marketinško platformo
Avtorji:
ID
Šuman, Slavica
(Avtor)
ID
Debevc, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Bischoff, Nikolaj
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Suman_Slavica_2017.pdf
(3,87 MB)
MD5: CAF00B1803068107F0A57DCB3750D2D0
PID:
20.500.12556/dkum/522fbe99-a5d1-41db-834d-2ddb29961777
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
As a part of the Master thesis, we wanted to improve user experience, user interface and usability of Forsikringsportalen platform. Based on literature review and case studies conducted from the same or similar area of research, we redesigned certain elements of the platform. The performance of the redesigned elements was measured with Preference and Question tests as well as gathering of statistical data. With gathered results, we formed a conclusion that will help the company to engage users more. With the implemented improvements and increased percentage of first-time logins, the company can focus on the engagement after the login.
Ključne besede:
Forsikringsportalen
,
usability
,
user experience
,
user interface
,
online platform
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
S. Šuman
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-66759
UDK:
004.5:004.774-026.12(043.2)
COBISS.SI-ID:
20868118
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:9UMEHZOI
Datum objave v DKUM:
06.10.2017
Število ogledov:
1759
Število prenosov:
49
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠUMAN, Slavica, 2017,
Vpliv uporabnika na spletno marketinško platformo
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Šuman. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66759
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
09.07.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
User Engagement impact on an Online Market platform
Opis:
V sklopu magistrske naloge smo želeli izboljšati uporabniško izkušnjo, uporabniški vmesnik in uporabnost Forsikringsportalen platforme. Na podlagi pregleda literature in že opravljenih študij iz enakega ali podobnega področja smo preoblikovali določene elemente platforme. Uspešnost preoblikovanih elementov smo merili z izvedeno raziskavo, ki je vključevala preferenčne teste, vprašalnike in zbiranje statističnih podatkov. Na podlagi rezultatov smo tvorili zaključke, ki bodo podjetju pomagali za dosego boljših rezultatov na področju uporabnikove motivacije za nadaljnjo interakcijo s platformo. Z uveljavljenimi izboljšavami in povečanim številom prvih prijav v platformo, lahko podjetje lažje implementira nadaljnje spremembe vidne po prijavi in motivira uporabnike, da se vrnejo.
Ključne besede:
Forsikringsportalen
,
uporabnost
,
uporabniška izkušnja
,
uporabniški vmesnik
,
spletna platorma
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj