| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv uporabnika na spletno marketinško platformo
Avtorji:ID Šuman, Slavica (Avtor)
ID Debevc, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Bischoff, Nikolaj (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Suman_Slavica_2017.pdf (3,87 MB)
MD5: CAF00B1803068107F0A57DCB3750D2D0
PID: 20.500.12556/dkum/522fbe99-a5d1-41db-834d-2ddb29961777
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:As a part of the Master thesis, we wanted to improve user experience, user interface and usability of Forsikringsportalen platform. Based on literature review and case studies conducted from the same or similar area of research, we redesigned certain elements of the platform. The performance of the redesigned elements was measured with Preference and Question tests as well as gathering of statistical data. With gathered results, we formed a conclusion that will help the company to engage users more. With the implemented improvements and increased percentage of first-time logins, the company can focus on the engagement after the login.
Ključne besede:Forsikringsportalen, usability, user experience, user interface, online platform
Kraj izida:[Maribor
Založnik:S. Šuman
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-66759 Novo okno
UDK:004.5:004.774-026.12(043.2)
COBISS.SI-ID:20868118 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:9UMEHZOI
Datum objave v DKUM:06.10.2017
Število ogledov:1759
Število prenosov:49
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
ŠUMAN, Slavica, 2017, Vpliv uporabnika na spletno marketinško platformo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Šuman. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66759
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.07.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:User Engagement impact on an Online Market platform
Opis:V sklopu magistrske naloge smo želeli izboljšati uporabniško izkušnjo, uporabniški vmesnik in uporabnost Forsikringsportalen platforme. Na podlagi pregleda literature in že opravljenih študij iz enakega ali podobnega področja smo preoblikovali določene elemente platforme. Uspešnost preoblikovanih elementov smo merili z izvedeno raziskavo, ki je vključevala preferenčne teste, vprašalnike in zbiranje statističnih podatkov. Na podlagi rezultatov smo tvorili zaključke, ki bodo podjetju pomagali za dosego boljših rezultatov na področju uporabnikove motivacije za nadaljnjo interakcijo s platformo. Z uveljavljenimi izboljšavami in povečanim številom prvih prijav v platformo, lahko podjetje lažje implementira nadaljnje spremembe vidne po prijavi in motivira uporabnike, da se vrnejo.
Ključne besede:Forsikringsportalen, uporabnost, uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik, spletna platorma


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici