| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Plesno izražanje predšolskih otrok in plesna dramatizacija
Avtorji:ID Gorišek, Urška (Avtor)
ID Ilić, Olivera (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Gorisek_Urska_2017.pdf (1,13 MB)
MD5: C659EA48B01035600C06A01E5AC74C87
PID: 20.500.12556/dkum/c1ffe0fe-c107-4853-ac44-27ccc2c6620b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Praktično zaključno delo z naslovom Plesno izražanje predšolskih otrok in plesna dramatizacija, temelji na projektnemu delu, ki smo ga izvedli v vrtcu Radovednež Škocjan, v skupini Cicibani, kjer so otroci stari od 3 do 4 leta. Otroci so se seznanili s pravljico Marjana Mančka: Piščanček Pik. Pravljica nam je bila motivacija za plesno ustvarjanje katerega končni rezultat je bila izvedba plesne dramatizacije. V teoretičnem delu so predstavljena področja, ki so se povezovala ves čas trajanja projektnega dela: ples, glasba, čustva in pravljica v povezavi s predšolskim otrokom. Opisali smo tudi projektno delo v vrtcu. V praktičnem delu je opisan potek projektnega dela. Tekom projekta, ki je temeljil na pripravi in izvedbi plesne dramatizacije, so se otroci seznanili z novo pravljico, spoznavali osnovna čustva (strah, jeza, žalost, veselje), poslušali glasbo za različna razpoloženja in se nanjo gibalno odzvali ter ustvarili plesno dramatizacijo Piščanček Pik, s katero so se na prireditvi ob materinskem dnevu, ki je potekala na ravni vrtca Radovednež Škocjan, predstavili otrokom vrtca, njihovim staršem in zaposlenim.
Ključne besede:predšolski otrok, plesna dramatizacija, čustva, glasba, pravljica, projektno delo.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[U. Gorišek]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-66754 Novo okno
UDK:37.015.31:793.3-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:23283208 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PA6K5CT7
Datum objave v DKUM:25.08.2017
Število ogledov:2000
Število prenosov:283
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
GORIŠEK, Urška, 2017, Plesno izražanje predšolskih otrok in plesna dramatizacija [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Gorišek. [Dostopano 29 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66754
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.07.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Dance expression of prescholl children and dance dramatization
Opis:This practical final work with the title Dance Expression of Preschool Children and Dance Dramatization is based on the project work we carried out in the group Cicibani at the kindergarten Radovednež Škocjan, with children of the ages of 3 and 4. They were introduced with the story Piščanček Pik by Marjan Manček. This story was the motivation for dance performance, the final result of which was the staging of a dance dramatization. The theoretical part presents four main areas, which were linked throughout the entire duration of the project work: dance, music, emotions, and story in connection to a preschool child. We also described project work in the kindergarten. The practical part contains the description of the project work. During the project, which was based on the preparation and execution of a dance dramatization, the children were introduced with the new story, they learned about the basic emotions (fear, anger, sadness, joy), listened to music for different moods, and physically responded to create a dance dramatization with the title Piščanček Pik, which they performed for kindergarten children, their parents and kindergarten employees at the event at Mother’s Day, organized by the kindergarten Radovednež Škocjan.
Ključne besede:preschool child, dance dramatization, emotions, music, story, project work.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici