| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Ključni elementi spletne trgovine z vidika uporabnika
Avtorji:ID Repas, Urška (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Repas_Urska_2017.pdf (1,39 MB)
MD5: E10BF609357094E99657F798B0F2ADE0
PID: 20.500.12556/dkum/21e3c332-be32-4e86-847c-d55211e2b98e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Splet je danes prisoten že skoraj v vsakem gospodinjstvu, zato nam tudi nakupovanje preko slednjega ni več tako tuje, kot nam je bilo še nekaj let nazaj. Preko spleta lahko danes kupimo praktično že skoraj vse. Spletni trgovci se na vso moč trudijo, da bi odpravili vse zadržke, ki jih imajo uporabniki pri nakupovanju preko spleta, ter jim približali spletno trgovino tako dobro, da bi na neki točki lahko nadomestila klasično (fizično) trgovino. Seveda se med poplavo slovenskih in tujih spletnih trgovin uporabniki težko odločijo, kje bodo opravili svoj nakup, tukaj pa gre za ključne elemente spletne trgovine, ki smo jih v nadaljevanju tudi raziskali, tako s teoretičnega vidika kot tudi z vidika spletnih trgovin in njihovih uporabnikov. Opravili smo intervju z direktorjem prodaje in nabave v spletni trgovini gizzmo.si ter anketirali 81 aktivnih uporabnikov spletnih trgovin. Z intervjujem smo dobili vpogled, kako se spletna trgovina spopada z vedno zahtevnejšimi uporabniki ter raziskali ključne elemente z njihovega vidika. Medtem smo pri anketi raziskali ključne elementi s strani uporabnikov ter pomembnost podpore med in po spletnem nakupu.
Ključne besede:Spletna trgovina, ključni elementi, zadovoljstvo uporabnika, spletno oglaševanje, družbeni medij.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[U. Repas]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-66626 Novo okno
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:12846108 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2ZSWGRI5
Datum objave v DKUM:30.10.2017
Število ogledov:1524
Število prenosov:266
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
REPAS, Urška, 2017, Ključni elementi spletne trgovine z vidika uporabnika [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : U. Repas. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66626
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.07.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Key elements of online store by perspective of a user
Opis:Today, internet is present almost at every house. That is why internet shopping is no langer a unknown proces like it was some years ago. Today we can buy almost everything online. Online stores are trying very hard to eliminate all users concerns about online shopping and brig them closer to the online store so at some point it can replace classical store. Of cours with all the offer of online stores in Slovenia and other countries it is difficult for users to decide where to shop. Here we can mention the key elements of online shop which we researched in our assigment from both perspective, from online storeand their users. We conducted a interview with director of sales and purchasing at online store gizzmo.si and interviewed 81 active online store users. Through an iterview with director we recived an insight into how online store faced with increasingly demanding users and we also explore he key elements from their point of view. Meanwhile we expored with the survey the key elements from perspective of the users and the importance of support from the online stores during and after their online purchase.
Ključne besede:Online store, key elements, users satisfaction, online advertising, social media


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici