| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Challenges in commercializing biomimetic membranes
Avtorji:ID Perry, Mark Edward (Avtor)
ID Madsen, Steen Ulrik (Avtor)
ID Jørgensen, Tine (Avtor)
ID Braekevelt, Sylvia (Avtor)
ID Lauritzen, Karsten (Avtor)
ID Hélix-Nielsen, Claus (Avtor)
Datoteke:.pdf Membranes_2015_Perry_et_al._Challenges_in_Commercializing_Biomimetic_Membranes.pdf (239,48 KB)
MD5: B51B4370834A7CD661D353D03CC9D8F9
 
URL http://www.mdpi.com/2077-0375/5/4/685/
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
Opis:The discovery of selective water channel proteins-aquaporins-has prompted growing interest in using these proteins, as the building blocks for designing new types of membranes. However, as with any other new and potentially disruptive technology, barriers for successful market entry exist. One category includes customer-related barriers, which can be influenced to some extent. Another category includes market-technical-related barriers, which can be very difficult to overcome by an organization/company aiming at successfully introducing their innovation on the market%in particular if both the organization and the technology are at early stages. Often, one faces barriers from both these categories at the same time, which makes it necessary to gain insight of the particular market when introducing a new innovative product. In this review we present the basic concepts and discuss some of these barriers and challenges associated with introducing biomimetic aquaporin membranes. These include technical issues in membrane production and product testing. Then we discuss possible business models for introducing new technologies in general, followed by a presentation of beach-head market segments relevant for biomimetic aquaporin membranes.
Ključne besede:aquaporin membranes, biomimetic, commercialization, early stage technology
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2015
Št. strani:str. 685-701
Številčenje:Letn. 5, št. 4
PID:20.500.12556/DKUM-66337 Novo okno
ISSN:2077-0375
UDK:577:004.7
COBISS.SI-ID:19086870 Novo okno
DOI:10.3390/membranes5040685 Novo okno
ISSN pri članku:2077-0375
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SEDKVQLN
Datum objave v DKUM:21.06.2017
Število ogledov:1519
Število prenosov:352
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
PERRY, Mark Edward, MADSEN, Steen Ulrik, JØRGENSEN, Tine, BRAEKEVELT, Sylvia, LAURITZEN, Karsten in HÉLIX-NIELSEN, Claus, 2015, Challenges in commercializing biomimetic membranes. Membranes [na spletu]. 2015. Vol. 5, no. 4, p. 685–701. [Dostopano 27 april 2025]. DOI 10.3390/membranes5040685. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66337
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Podobna dela iz repozitorija:

Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Membranes
Skrajšan naslov:Membranes
Založnik:MDPI
ISSN:2077-0375
COBISS.SI-ID:519125529 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:21.06.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:akvaporini, membrane, biomimetika, komercializacija, zgodnja faza tehnologije


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici