| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Kompleksnost produktnih skupin v podjetju Gorenje d. d.
Avtorji:ID Krofel, Janž (Avtor)
ID Palčič, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Klančnik, Simon (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Krofel_Janz_2017.pdf (2,17 MB)
MD5: 80321FDFF28CFCE3E1402EC362085C2E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Magistrsko delo opisuje proces optimizacije produktne skupine. V teoretičnem delu so opredeljeni produkti in produktne skupine. Na kratko je opisana umetna inteligenca in različni pristopi k reševanju problemov s poudarkom na optimizacijski metodi z uporabo roja delcev. Predstavljena je tudi conjoint analiza, njene značilnosti in priporočljiva izvedba. V praktičnem delu smo na realnem primeru iz podjetja Gorenje d. d. izvedli optimizacijo produktne skupine ter predstavili možne rešitve, kako doseči večji tržni delež. Najprej smo določili najpomembnejše atribute in ravni produktne skupine in z njim izvedli conjoint analizo, ter tako pridobili podatke, kako kupci vrednotijo določene atribute produktov oziroma njihovo koristnost. Dobljene podatke smo nato vstavili v algoritem optimizacijske metode ter opravili preračune.
Ključne besede:optimizacija produktne skupine, conjoint analiza, optimizacija z rojem delcev, Gorenje d. d.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Krofel]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-66306 Novo okno
UDK:658.511.2:004.89(043.2)
COBISS.SI-ID:20858134 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TUDVWHEW
Datum objave v DKUM:11.07.2017
Število ogledov:1924
Število prenosov:114
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
KROFEL, Janž, 2017, Kompleksnost produktnih skupin v podjetju Gorenje d. d. [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Krofel. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66306
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Gorenje d. d. product line design
Opis:Master thesis describes the optimization of a product line. In the first part, we take a look at the theoretical background of what is a product, what is a product line and how can we optimize it with artificial intelligence. Furthermore, we described Conjoint analysis and the Particle swarm optimization method, because we will use it in the second part to optimize a product line. In the second part we described the current state of a market for Washing machines. Than we used Conjoint analysis to figure out the utility values for each level of four attributes, that we decided are important for the customers. With that, we could optimize the product line for Gorenje d. d. with particle swarm optimization.
Ključne besede:product line design, conjoint analysis, particle swarm optimization, Gorenje d. d.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici