Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Domače naloge pri pouku glasbene umetnosti
Avtorji:
ID
Preglau, Larisa
(Avtor)
ID
Črčinovič Rozman, Janja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Preglau_Larisa_2017.pdf
(1,10 MB)
MD5: F005F61BF71CFF84E0C77D7FEC1A7FF3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Stališča o domačih nalogah pri pouku glasbene umetnosti (v nadaljevanju GUM) so med seboj precej različna. Namen magistrskega dela je bil preučiti prakso domačih nalog pri pouku GUM na razredni stopnji ter ugotoviti, kakšna so stališča učiteljev in učencev o le-tej. Prav tako je bil cilj ugotoviti, ali na stališča učiteljev vplivata delovna doba in razred poučevanja ter ali na stališča učencev vplivata spol in razred, ki ga obiskujejo. Raziskava je razdeljena na dva dela. Prvi del zajema 97 slovenskih učiteljev, drugi del pa 409 koroških učencev. Podatki so pridobljeni z anketnim vprašalnikom za učitelje ter z anketnim vprašalnikom za učence in obdelani s programom SPSS 21.0. Za analizo podatkov je bil uporabljen χ²-preizkus in Kruskal-Wallisov H-preizkus. Največ učiteljev meni, da je domača naloga pri pouku GUM delno pomembna. Rezultati so pokazali, da razred poučevanja nima vpliva na pogostost dajanja domačih nalog pri pouku GUM ter na način motiviranja učencev za opravljanje domačih nalog pri pouku GUM. So pa rezultati pokazali tudi to, da delovna doba vpliva na pogostost dajanja določenih vrst domačih nalog pri pouku GUM. Rezultati drugega dela raziskave so pokazali, da spol vpliva na pogostost in razlog opravljanja, razred pa na pogostost opravljanja ne vpliva, vpliva pa na razlog opravljanja domačih nalog pri pouku GUM. Spol vpliva na ocenjevanje zanimivosti domačih nalog ter na izbiro možnosti najljubše domače naloge pri pouku GUM. Razred ne vpliva na odločanje učencev za prostovoljno nalogo. Učencem se zdijo domače naloge pri pouku GUM pretežno zanimive. Ugotavljamo, da bi bilo dobro, da bi učitelji svojim učencem pogosteje ponudili domačo nalogo pri pouku GUM, pri tem pa izpostavljamo, da ni nujno, da je le-ta vedno obvezna. Treba bi bilo učence preko domače naloge tudi večkrat spodbujati k doživljanju pristnega stika z glasbo v naravi in na različnih glasbenih kulturnih dogodkih. Glasba je pomemben del našega življenja, zato bi bilo dobro, da bi učitelji s pomočjo kakovostnih, raznolikih in učencem zanimivih domačih nalog skrbeli za to, da bi učenci optimalno razvijali svoja glasbena zanimanja in potenciale.
Ključne besede:
domače naloge
,
glasbena umetnost
,
razredna stopnja
,
učitelji
,
učenci
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[L. Preglau]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-66205
UDK:
78:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
23256840
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:KTOYBRFU
Datum objave v DKUM:
28.07.2017
Število ogledov:
1716
Število prenosov:
227
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PREGLAU, Larisa, 2017,
Domače naloge pri pouku glasbene umetnosti
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : L. Preglau. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66205
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Učni načrt
Učni načrt
Didaktični pristopi pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole
Učni načrt
Učitelji o izkustvenem učenju in poučevanju pri predmetu spoznavanja okolja
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Book of abstracts
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Z igro v svet matematike
Oblikovanje vrednot trajnostnega razvoja
Razvrščanje v predšolskem obdobju skozi konkretno izkušnjo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Homework in music class
Opis:
Views on homework in music class (hereinafter reffered to as GUM) are mutually quite different. The purpose of the master thesis was to examine the practice of GUM at primary level and to determine what the views of teachers and students on it are. The aim was also to determine whether the seniority and different classes affect the teachers' views and whether the gender and the class they are attending affect the pupils' views. The study is divided into two parts. The first part includes 97 Slovenian teachers, while the second part includes 409 pupils from Carinthia region. The data were obtained through a questionnaire for teachers as well as a questionnaire for students and were processed with the program SPSS 21.0. For the data analysis χ²-test and Kruskal-Wallis H-test were used. Most teachers believe that homework in GUM is partially important. The results showed that different classes do not affect the frequency of administration of homework in GUM and the motivating of pupils for doing it. On the other hand the results showed that seniority affects the frequency of administration of certain types of homework in GUM. The results of the second part of the research showed that gender affects the frequency and the cause of doing homework. The class on the other hand does not affect the frequency of doing it, but if affects the cause of doing it. The gender affects the evaluation of homework interestingness and the selection of favourite homework in GUM. The class does not affect the decision-making of pupils for voluntary homework. The pupils find the homework in GUM mainly interesting. We established that it would be useful for the teachers to administrate their pupils homework in GUM more often, although it is not necessary for it to always be compulsory. The pupils should through homework be more often encouraged to experience the genuine contact with the music in nature and at various music cultural events. Music is an important part of our lives, therefore it would be good for the teachers to ensure with high-quality, diverse and interesting homework that the pupils optimally develop their musical interests and potentials.
Ključne besede:
homework
,
music class
,
primary level
,
teachers
,
students
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj