Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Pomen in vloga učitelja pri poučevanju otrok z disleksijo pri pouku glasbe
Avtorji:
ID
Neuvirt, Tina
(Avtor)
ID
Habe, Katarina
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kobal, Cveto
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Neuvirt_Tina_2017.pdf
(649,64 KB)
MD5: F15BF99E2BA1B11F0CAC47BDDB5CBD6E
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Zadnja leta so učne težave učencev aktualna tematika učiteljev, stroke in staršev. Disleksija je sicer že dobro raziskana, a ker se ta nanaša zlasti na težave z besedili, je raziskav na tovrstnem področju v povezavi s poukom glasbe občutno manj. Namen tega magistrskega dela je bil raziskati in predstaviti značilnosti, ki se pojavljajo pri učencih z disleksijo pri pouku glasbe, in na osnovi tega opredeliti vlogo učiteljev pri poučevanju otrok z disleksijo pri pouku glasbe. V metodološkem delu smo uporabili kvalitativno raziskovalno metodo. V raziskavo je bilo vključenih 14 učiteljev na osnovnih šolah, ki učijo glasbeno umetnost. Z analizo intervjujev je bilo ugotovljeno, da je znanje o disleksiji pomanjkljivo, saj se večini zdi, da nimajo usvojenih ustreznih veščin za delo z učenci z disleksijo. Izobraževanj o disleksiji se udeležijo redki, medtem ko so v času študija pridobili zgolj osnovne informacije o tem. Pred zaposlitvijo so učitelji večinoma skopo seznanjeni z informacijami o disleksiji. Zatorej sta nadvse pomembni lastna angažiranost in želja po znanju, ki jo pokažejo. Učenci z disleksijo imajo med seboj različne težave, zato se prilagoditve učiteljev posledično razlikujejo (nekaterim gre npr. odlično pri branju notne partiture, tako prilagoditve na tem področju ne potrebujejo, preostalim pa to povzroča velike težave in učitelj uporabi primerne prilagoditve). Otroci z disleksijo so načeloma uspešni pri pouku glasbene umetnosti, nekateri na določenih področjih tudi izstopajo (tj. npr. poslušalsko, ustvarjalno področje). Večina učiteljev je že predhodno seznanjena o učencu z disleksijo, o čemer jih praviloma obvestijo specialna ali socialna delavka in drugi učitelji, s katerimi pogosto sodelujejo.
Ključne besede:
učenci z disleksijo
,
glasbena umetnost
,
učitelji
,
prilagoditve
,
lastna angažiranost
,
uspešnost
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Neuvirt]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-66079
UDK:
78:37.011.3-051:616.89-008.434.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
23255048
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:PYPG9IL8
Datum objave v DKUM:
28.07.2017
Število ogledov:
1881
Število prenosov:
217
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
NEUVIRT, Tina, 2017,
Pomen in vloga učitelja pri poučevanju otrok z disleksijo pri pouku glasbe
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Neuvirt. [Dostopano 15 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66079
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Računalniška meritev sinhronskih motorjev s trajnimi magneti (SMPM)
Analiza magnetnih sklepov sinhronskega motorja s trajnimi magneti
Meritev reluktančnega preskočnega momenta motorjev s s[!]trajnimi magneti
Dimenzioniranje sinhronskega motorja s trajnimi magneti z uporabo metode končnih elementov
Regulacija hitrosti sinhronskega motorja s trajnimi magneti
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The meaning and role of teacher in teaching children with dyslexia at music classes
Opis:
In the last years learning disabilities of pupils are an important matter among teachers, profession and parents. Dyslexia is well researched already, since it is affecting reading difficulties, however, dyslexia in accordance with music classes is significantly less researched. The purpose of my master thesis was to research and introduce the characteristics of pupils with dyslexia at music classes and define the role of teachers in teaching children with dyslexia at music classes on the basis of my research. In the methodological part of the paper I used the qualitative research method. My research includes 14 primary school teachers who teach music art. The interview analysis showed that the knowledge about dyslexia is insufficient, since most think that they did not acquire the necessary skills to work with pupils with dyslexia. Only few take part in dyslexia trainings, while during their studies they acquired only basic information about this disability. Prior to being employed, teachers have poor knowledge about dyslexia, therefore their own engagement and learning motivation are very important. The difficulties among pupils with dyslexia are different, hence why the adjustments of teachers are also different (i.e. some pupils are excellent in reading musical scores and do not need any adjustment in this field, while others have big problems with it and teachers need to adapt appropriate adjustments). Overall, children with dyslexia are successful in music art classes, some are also outstanding (i.e. in the listening or craft field). Most teachers are informed about pupils with dyslexia beforehand by the special or social worker and other teachers with whom they often collaborate.
Ključne besede:
pupils with dyslexia
,
musical art
,
teachers
,
adjustments
,
own engagement
,
successfulness
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj