| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:The impact of selected individual and external factors on the occurrence of severe injuries : case study of Slovenia
Avtorji:ID Tominc, Polona (Avtor)
ID Šebjan, Urban (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2015_Tominc,_Sebjan_The_effect_of_traffic_safety_law_on_the_occurrence_of_severe_injuries_Case_study_of_Slovenia.pdf (274,67 KB)
MD5: 5DB83F7ECF90FA8DC52D75689E50C7E6
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/1670
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:The purpose of this paper is to contribute to the understanding of the importance of different determinants and their impact on the severity of injuries of individuals in road traffic accidents, so that measures that are supposed to prevent or reduce severe injury consequences can be developed. In this paper three research models have been built. Model I was built to study the impact of demographic factors (gender and age) on the individual’s likelihood to wear a seat-belt while Model II to study the impact of demographic factors (gender and age) and the impact of wearing a seat belt on the likelihood that fatal injuries of individuals in road traffic accidents occur. Model III was formed to study the impact of several environmental factors on the likelihood that the accident involves severe or fatal injuries of road traffic accident participants. Altogether our study revealed that middle-aged individuals (over 25 years and up to 65 years old) are less likely to wear a seatbelt and at the same time more likely to suffer fatal injuries in road traffic accidents. This is the result that implies that the targeted policy measures to the population between 25 and 65 years of age are needed to reduce the fatal injuries occurrence in Slovenia.
Ključne besede:road traffic accidents, seat belt, behavioural determinants, binomial logistic regression
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2015
Št. strani:str. 325-334
Številčenje:Letn. 27, št. 4
PID:20.500.12556/DKUM-66065 Novo okno
ISSN:0353-5320
UDK:656.1(497.4)
COBISS.SI-ID:12069916 Novo okno
DOI:10.7307/ptt.v27i4.1670 Novo okno
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:M9N9D1HZ
Datum objave v DKUM:06.06.2017
Število ogledov:1471
Število prenosov:202
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
TOMINC, Polona in ŠEBJAN, Urban, 2015, The impact of selected individual and external factors on the occurrence of severe injuries : case study of Slovenia. Promet [na spletu]. 2015. Vol. 27, no. 4, p. 325–334. [Dostopano 9 april 2025]. DOI 10.7307/ptt.v27i4.1670. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66065
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Skrajšan naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti, Fakulteta za pomorstvo in promet, Universita degli studi di Trieste, Istituto per lo studio dei transporti nell'integrazione economica europea, Fakultet za saobračaj i komunikacije, Fakulta prevadzky a ekonomiky dopravy a spojov, Dopravni fakulta Jana Pernera
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:06.06.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv izbranih individualnih in zunanjih dejavnikov na pojav težkih poškodb : študija primera Slovenije
Opis:Namen tega članka je prispevati k razumevanju različnih determinant in njihovega vpliva na pojav težkih poškodb pri udeležencih cestnih prometnih nesreč, z namenom, da bi lahko bolje oblikovali ukrepe za njihovo zmanjšanje ter preprečevanje njihovih posledic. V tem prispevku smo oblikovali tri regresijske modele. Model I smo oblikovali z namenom analize vpliva demografskih dejavnikov (spol in starost) na verjetnost, da posameznik uporablja varnostni pas v osebnem avtomobilu, Model II pa z namenom preučiti vpliv demografskih dejavnikov (spol in starost) in vpliv uporabe varnostnega pasu, na verjetnost, da se cestna prometna nesreča konča s smrtnim izidom udeležencev. Model III smo oblikovali za analiziranje vpliva različnih dejavnikov v okolju na verjetnost, da udeleženci prometne nesreče utrpijo težje poškodbe ali poškodbo s smrtnim izidom. Rezultati med drugim kažejo, da je za posameznike iz srednje starostne skupine (nad 25 pa do 65 let starosti) v povprečju bolj verjetno, da ne uporabljajo varnostnega pasu, hkrati pa je za njih bolj verjetno, da kot udeleženci prometnih nesreč utrpijo hude poškodbe. Rezultati tako kažejo, da je smiselno ciljne mere za zmanjšanje števila prometnih nesreč s težkimi poškodbami, usmeriti na to starostno skupino v Sloveniji..
Ključne besede:cestne prometne nesreče, varnostni pas, vedenjski dejavniki, binomska logistična regresija


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici