| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Deformation analysis of bridges in exceptional transport in Slovenia
Avtorji:ID Kamnik, Rok (Avtor)
ID Kovačič, Boštjan (Avtor)
ID Štrukelj, Andrej (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2010_Kamnik,_Kovacic,_Strukelj_Deformation_Analysis_of_Bridges_in_Exceptional_Transports_in_Slovenia.pdf (925,47 KB)
MD5: C4824EC005CFBC8BA4901A6441107383
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/160
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.03 - Drugi znanstveni članki
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:In August 1999 an exceptional transportation of two steamers of 666 tonnes was performed from the Port of Koper to the Nuclear power plant in Krško. The transport covered a distance of about 200km and represented one of the largest exceptional transports in Slovenia ever. Finding the best route represented one of the major issues, because the steamers had to cross more than 50 problematic sections and bridges, most of which have not been designed for such heavy loads. It was necessary to load-test almost all bridges on the route to determine whether those bridges need any extra supports or not. Consequently, a logistic operator has an important and indispensable role and becomes a co-modeller of logistic service. A deformation analysis or a polynomial interpolation of vertical displacements could also be used. Therefore, a laboratory load test of a concrete plate was made. The concrete plate was loaded with hydraulic cylinder PZ 100 with extensiometer up to 21kN. Every increase of load by 3kN was measured with Nikon Ser 800 total station.
Ključne besede:deformation analysis, exceptional transport, bridges, Slovenia
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2010
Št. strani:str. 15-22
Številčenje:Letn. 22, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-65972 Novo okno
ISSN:0353-5320
UDK:624.21:528
COBISS.SI-ID:13948950 Novo okno
DOI:10.7307/ptt.v22i1.160 Novo okno
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:J7AQGXHH
Datum objave v DKUM:01.06.2017
Število ogledov:1476
Število prenosov:284
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
KAMNIK, Rok, KOVAČIČ, Boštjan in ŠTRUKELJ, Andrej, 2010, Deformation analysis of bridges in exceptional transport in Slovenia. Promet [na spletu]. 2010. Vol. 22, no. 1, p. 15–22. [Dostopano 14 marec 2025]. DOI 10.7307/ptt.v22i1.160. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=65972
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Skrajšan naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti, Fakulteta za pomorstvo in promet, Universita degli studi di Trieste, Istituto per lo studio dei transporti nell'integrazione economica europea, Fakultet za saobračaj i komunikacije, Fakulta prevadzky a ekonomiky dopravy a spojov, Dopravni fakulta Jana Pernera
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:01.06.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Deformacijska analiza cestnih mostov pri transportu izrednih tovorov v Sloveniji
Opis:V Sloveniji je bilo potrebno avgusta 1999 iz Koprskega pristanišča do Nuklearne elektrarne Krško prepeljati dva uparjalnika teže 666 ton na relaciji dobrih 200 km, kar še danes predstavlja enega največjih tovorov, ki je kdajkoli potoval po Slovenji. Izbira najboljše poti je predstavljala zelo pomemben del transporta, saj sta uparjalnika na poti prečkala preko 50 problematičnih odsekov in mostov, ki za tako velike ob- remenitve večinoma niso predvideni. Tako je bilo potrebno določene premostitvene objekte testno obremenjevati, da bi ugotovili ali bodo obremenitev vzdržali in ali so za to potrebne dodatne ojačitve. Izredno vlogo pri tem mora odigrati logistični operator, saj je v vlogi moderatorja logistične storitve. Pomagali bi si lahko tudi z ustrezno deformacijsko analizo oz. interpolacijo vertikalnih pomikov s pomočjo polinomov. Za to je bil v laboratoriju izveden deformacijski obremenilni preizkus betonske plošče. Betonska plošča je bila obremenjevana s hidravličnim cilindrom PZ 100 z ekstenziometrom do sile 21 kN, ki je bil računalniško krmiljen. Izmerila se je vsaka dodatna obremenitev po 3 kN. Uporabljen je bil elektronski tahimeter znamke Nikon Ser. 800.
Ključne besede:deformacijska analiza, izredni tovori, cestni mostovi, Slovenija


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici