Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Numerična analiza geometrijske nelinearnosti avtomobilskih vrat osebnega vozila
Avtorji:
ID
Breznik, Mihael
(Avtor)
ID
Ren, Zoran
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Breznik_Mihael_2017.pdf
(4,24 MB)
MD5: 2B0DF3A1783FD06DD21F77958DC7BC08
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:
V magistrskem delu je opisan pojav preskoka pločevine na avtomobilskih vratih osebnega vozila in njegova identifikacija s pomočjo MKE analiz. S programoma Abaqus in MSC Nastran so bile izvedene računalniške simulacije na štirih problematičnih področjih avtomobilskih vrat. Simulacije so vsebovale geometrijske kot tudi materialne nelinearnosti. Programa sta uspešno identificirala pojav preskoka pločevine na poziciji 2. Podala sta primerljive rezultate plastičnih deformacij testiranih pozicij. Obstaja možnost za validiranje uporabljene numerične metode s preizkusom.
Ključne besede:
avtomobilska vrata
,
geometrijske nelinearnosti
,
računalniške simulacije
,
metoda končnih elementov
,
Abaqus
,
MSC Nastran
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Breznik]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-65682
UDK:
004.942:629.3.023.25(043.2)
COBISS.SI-ID:
21107222
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:9JIU0C5J
Datum objave v DKUM:
08.06.2017
Število ogledov:
1718
Število prenosov:
170
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FS
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BREZNIK, Mihael, 2017,
Numerična analiza geometrijske nelinearnosti avtomobilskih vrat osebnega vozila
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Breznik. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=65682
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Trdnostna analiza industrijske mešalne posode
Trdnostni preračun skladiščnega regala
Konstruiranje nadgradnje gasilskega vozila
Konstruiranje povezovalnika drv Krpan PD
Trdnostna analiza tečaja za bolniške postelje
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vpliv konstrukcijskih parametrov na dobo trajanja zračne vzmeti
Numerično modeliranje viskoelastičnih materialov
The three-dimensional beam theory
Strukturna dinamika v okviru odprte kode
Razvojno vrednotenje vodnega kolesa
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Computational analysis of passenger car door geometric nonlinearity
Opis:
In master work a snap-throuhg buckling effect on passanger car door is described and identified with FEM analysis. Four critical areas were tested with Abaqus and MSC Nastran solvers. Computational simulations include geometrical as well as material nonlinearities. Both solvers sucessfuly identified the snap-throuh buckling effect on position 2. Also the results for plastic strains were comperable for all tested positions. Used numerical method can be further validated with an experiment.
Ključne besede:
car door
,
geometric nonlinearity
,
computer simulation
,
finite element method
,
Abaqus
,
MSC Nastran
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj