| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Business English as a lingua franca : a cross-cultural perspective of teaching English for business purposes
Avtorji:ID Gajšt, Nataša (Avtor)
Datoteke:.pdf ELOPE_2014_Gajst_Business_English_as_a_Lingua_Franca_–_A_Cross-Cultural_Perspective_of_Teaching_English_for_Business_Purposes.pdf (126,14 KB)
MD5: 015C69122B3F82876B2C6B4BC49E760E
 
URL http://revije.ff.uni-lj.si/elope/article/view/3171
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:In our era of globalisation, English is at the top of the languages used in international business. A vast majority of business communication in English is carried out by non-native speakers of English. In a cross-cultural exchange of information, the sender and the recipient come from different cultural backgrounds. The patterns of communication vary across the globe and non-native speakers tend to apply their native language patterns when communicating in English. This paper thus focuses on the concept of spoken communication and dimensions of culture and how they are reflected in communication patterns in different business situations. It also addresses the teaching of Business English as a lingua franca and the role of Business English teachers in helping learners develop their communicative and intercultural competence in order to communicate effectively in a multicultural work environment.
Ključne besede:Business English, lingua franca, cross-cultural communication, communication patterns, Common European Framework of Reference for Languages (CEFR), communicative competence, intercultural competence
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2014
Št. strani:str. 77-87
Številčenje:Letn. 11, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-65663 Novo okno
ISSN:1581-8918
UDK:37.091.33:811.111
COBISS.SI-ID:56106338 Novo okno
DOI:10.4312/elope.11.2.77-87 Novo okno
ISSN pri članku:1581-8918
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8U2XKQFX
Datum objave v DKUM:12.05.2017
Število ogledov:1699
Število prenosov:209
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
GAJŠT, Nataša, 2014, Business English as a lingua franca : a cross-cultural perspective of teaching English for business purposes. ELOPE : English Language Overseas Perspectives and Enquiries [na spletu]. 2014. Vol. 11, no. 2, p. 77–87. [Dostopano 22 januar 2025]. DOI 10.4312/elope.11.2.77-87. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=65663
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:ELOPE : English Language Overseas Perspectives and Enquiries
Založnik:Slovensko društvo za angleške študije
ISSN:1581-8918
COBISS.SI-ID:212890112 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:12.05.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Poslovna angleščina kot lingua franca : medkulturni vidik poučevanja poslovne angleščine
Opis:Angleški jezik je v današnjem času globalizacije eden izmed najbolj razširjenih jezikov v poslovnem svetu. Velika večina poslovne komunikacije v angleškem jeziku poteka med nematernimi govorci tega jezika. Pri medkulturni izmenjavi informacij pošiljatelj in prejemnik sporočila prihajata iz različnih kultur. Načini komunikacije se med državami razlikujejo in nematerni govorci angleškega pogosto prenašajo jezikovne vzorce lastnih maternih jezikov v komunikacijo v angleščini. Pričujoči prispevek obravnava koncept govorjene komunikacije in dimenzije kulture ter ugotavlja, kako so te dimenzije izražene v komunikacijskih vzorcih v različnih poslovnih situacijah. Prispevek prav tako obravnava poučevanje poslovne angleščine kot lingua franca in vlogo učiteljev poslovne angleščine pri razvijanju komunikativne in medkulturne kompetence študentov kot dveh dejavnikov učinkovite komunikacije v večkulturnem poslovnem okolju.
Ključne besede:poslovna angleščina, lingua franca, medkulturna komunikacija, komunikacijski vzorci, Skupni evropski jezikovni okvir (SEJO), komunikativna kompetenca, medkulturna kompetenca


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici