| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga dejavnikov kakovosti pri doseganju uspešnosti podjetja – študija primera Petrol d.d., Ljubljana
Avtorji:ID Šifkovič, Janez (Avtor)
ID Maletič, Damjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Sifkovic_Janez_2017.pdf (1022,67 KB)
MD5: 9DCD86A78B86DC293BC444189BBE14EE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V današnjem času je kakovost ključnega pomena za vsako podjetje, saj si podjetja s tem skušajo pridobiti nove kupce in hkrati povečati svoj tržni delež. Dobra kakovost storitev in izdelkov nam lahko prinese konkurenčno prednost. To slišimo skoraj vsak dan. Danes kakovost predstavljajo bolj kakovostne tehnologije kot tudi pregled in simplifikacija že znanih tehnologij. Hitreje in boljše želimo doseči z manj sredstvi. Petrol d. d. je v letih svojega delovanja veliko vložil v kakovost storitev ter izdelkov na prodajnih mestih. Namen diplomskega dela je ugotoviti, kje lahko Petrol d. d. izboljša storitev, ki jo ponuja na svojih prodajnih mestih. Ugotovitve smo dobili s pomočjo SERVQUAL analize, s katero smo prikazali, v katerih segmentih kakovosti podjetje Petrol d. d. še potrebuje izboljšave. V raziskavi smo merili, kakšen je razkorak med pomembnostjo ter izvajanjem storitve na prodajnem mestu. Vprašanje, katerega si bomo zastavili, je, ali obstajajo razlike med pričakovano ter zaznano kakovostjo storitev na prodajnem mestu. S tem nam bodo zaposleni povedali, kakšne so njihove naloge ter ali jih izpolnjujejo v celoti. Poskušali bomo ugotoviti, če imajo zaposleni dobre vodje ter ali potrebujejo samo pravo usmeritev in malo več motivacije za delo. Če Petrol d. d. najde rešitev, s katero bi dvignil motivacijo zaposlenega, je velika možnost, da se bo kakovost storitev povečala. Včasih je bila v podjetju Petrol d. d. primarna dejavnost prodajanje naftnih derivatov. Sčasoma pa je podjetje začelo ponujati poleg goriv tudi najbolj splošne življenjske potrebščine. Širitev ponudbe na prodajnih mestih se je spreminjala s časom, saj je potrebno ponuditi več, kot ponuja konkurenca. Mislimo, da je v današnjem času kakovost ključnega pomena za vsako podjetje, tako za malo kot za veliko. Z dobro kakovostjo si prizadevajo zmanjšati stroške in povečati prodajo, saj je cilj vsakega podjetja poslovati s čim višjim dobičkom
Ključne besede:management kakovosti, storitve, modeli kakovosti, kupec, stroški
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-65646 Novo okno
COBISS.SI-ID:7931155 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CRY9VGD9
Datum objave v DKUM:09.06.2017
Število ogledov:1512
Število prenosov:152
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
ŠIFKOVIČ, Janez, 2017, Vloga dejavnikov kakovosti pri doseganju uspešnosti podjetja – študija primera Petrol d.d., Ljubljana [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=65646
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of quality factors in achieving company’s effectiveness - a case study of petrol d.d., ljubljana
Opis:Quality is essential for every company now-a-days because companies try to attain new customers and gain market shares through quality. Good quality of services and products can bring us competitive advantage. We hear that almost every day. Quality is presented by more quality technologies and by supervision and improvement of known technologies. We want to attain more and better with less means. Petrol d. d. has put a lot of effort into quality of services and products at selling points. The aim of this thesis is to identify where Petrol d. d. can improve service which is offered at selling points. Findings were obtained by help of SERVQUAL analysis, that showed in which segment of quality Petrol d. d. still needs improvement. In the research we measured what is the gap between importance and execution of service at a selling point. The question we are going to ask is, whether there is any difference between expected and perceived quality of service at a selling point. Employees would tell us what their tasks are and whether they fully execute them. We will try to determine whether the managers are good and whether they need the right direction and more motivation. If Petrol d. d. finds a solution to motivate employees the quality of service will increase. The primary activity in Petrol d. d. used to be selling oil products. Gradually, the company began to sell the most common essential items. Enlargement of offering has been changing through time as one must offer more than competitors. We believe that quality is of key importance for every company, micro or large, now-a-days. They try to lower costs but increase sale by a good quality as it is every company’s aim to operate the most profitably.
Ključne besede:management of quality, service, models of quality, buyer, costs


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici