| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza sprejetosti in uporabe sistema za upravljanje odnosov s strankami na Zavodu RS za zaposlovanje
Avtorji:ID Panič, Davorin (Avtor)
ID Šumak, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Panic_Davorin_2017.pdf (4,03 MB)
MD5: 9B8B5967BBAE05B0BD06F9F313D78BAB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Sistemi za upravljanje odnosov s strankami so poznani kot poslovno orodje za trženje, prodajo in servisiranje strank. Razumevanje potreb strank in ponudba storitev z dodano vrednostjo sta temelja uspeha. Tudi v javnem sektorju so sistemi za upravljanje odnosov s strankami ključnega pomena za vzpostavitev in ohranjanje kakovostnih odnosov s strankami. V primeru Zavoda Republike Slovenije za zaposlovanje se sistem za upravljanje odnosov s strankami delodajalci razvija v okviru lastne ekipe. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kateri faktorji signifikantno vplivajo na sprejetost, uporabo in uspešnost informacijskega sistema. Rezultate raziskave bomo uporabili pri nadaljnjem razvoju sistema in posledično izboljšanju javnih storitev.
Ključne besede:sprejetost, uspešnost, CRM, UTAUT, javni sektor
Kraj izida:[Maribor
Založnik:D. Panič
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-65638 Novo okno
UDK:338.465:351.88(043.2)
COBISS.SI-ID:20619542 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YTLSFRND
Datum objave v DKUM:06.06.2017
Število ogledov:1178
Število prenosov:132
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
PANIČ, Davorin, 2017, Analiza sprejetosti in uporabe sistema za upravljanje odnosov s strankami na Zavodu RS za zaposlovanje [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : D. Panič. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=65638
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of acceptance and use of customer relationship management system at the Employment Service of Slovenia
Opis:Customer relationship management systems are established as a business tool for marketing, sales and customer service. Understanding customers' needs and offering value-added services are important for success. Public sector also acknowledges importance of relationship management systems as crucial for establishing and maintaining quality relationships with customers. In the case of Employment Service of Slovenia customer relationship management system for employers is developed within the house. The main objective of research was identifying significant factors of acceptance, use and success of information system. The results of research will be used for further system development and consequently, the improvement of public services.
Ključne besede:acceptance, success, CRM, UTAUT, public sector


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici