| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Strategic management in development of youth and women entrepreneurship : case of Serbia
Avtorji:ID Todorović, Ivan (Avtor)
ID Komazec, Stefan (Avtor)
ID Jevtić, Miloš (Avtor)
ID Obradović, Vladimir (Avtor)
ID Marič, Miha (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2016_Todorovic_et_al._Strategic_Management_in_Development_of_Youth_and_Women_Entrepreneurship_-_Case_of_Serbia.pdf (1,15 MB)
MD5: 4957702F63BD9AC2A5B7B90B16333BA5
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2016.49.issue-4/orga-2016-0018/orga-2016-0018.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Background and Purpose: Volume and sophistication of scientific research related to different aspects of entrepreneurship have significantly increased in recent years. Many authors point out the positive influence that development of micro, small and medium enterprises and entrepreneurship has on economic growth and job creation. According to various researchers, youth entrepreneurship and women entrepreneurship are two very important elements of this global phenomenon. The purpose of this paper is to provide the analysis of strategic framework for the support to the development of youth and women entrepreneurship in Serbia. Design/Methodology/Approach: Situational analysis of youth and women employment and examination of official Government strategic documents related to strategic framework for the support to the development of youth and women entrepreneurship in Serbia will be conducted. Results: Concrete activities have to be performed by different stakeholders, mostly non-government organizations. The activity stakeholders are on the bottom of the institutional framework, which provides the support to MSME (Micro, Small and Medium Enterprises) sector that will execute the operations in accordance with the defined strategic framework. Conclusion: Youth-run enterprises provide numerous benefits for society; they reduce youth unemployment and help young people prepare for their future. Female entrepreneurs also have strong economic and social impact.
Ključne besede:entrepreneurship, MSME sector, strategy, strategic management
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2016
Št. strani:str. 197-208
Številčenje:Letn. 49, št. 4
PID:20.500.12556/DKUM-65425 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:005
COBISS.SI-ID:7863827 Novo okno
DOI:10.1515/orga-2016-0018 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:7YUL0BPF
Datum objave v DKUM:04.04.2017
Število ogledov:1304
Število prenosov:190
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
TODOROVIĆ, Ivan, KOMAZEC, Stefan, JEVTIĆ, Miloš, OBRADOVIĆ, Vladimir in MARIČ, Miha, 2016, Strategic management in development of youth and women entrepreneurship : case of Serbia. Organizacija : revija za management, informatiko in kadre [na spletu]. 2016. Vol. 49, no. 4, p. 197–208. [Dostopano 20 januar 2025]. DOI 10.1515/orga-2016-0018. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=65425
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.04.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Strateški management v razvoju podjetništva mladih in žensk : primer Srbije
Opis:Ozadje in namen: Obseg in zapletenost znanstvenih raziskav v zvezi z različnimi vidiki podjetništva sta se v zadnjih letih močno povečala. Številni avtorji izpostavljajo pozitiven vpliv, ki ga ima za razvoj mikro, malih in srednjih podjetij in podjetništva na gospodarsko rast in ustvarjanje delovnih mest. Po mnenju različnih raziskovalcev, sta podjetništvo mladih in žensko podjetništvo dva zelo pomembna elementa tega globalnega pojava. Namen tega članka je ponuditi analizo strateškega okvira za podporo pri razvoju podjetništva mladih in žensk v Srbiji. Oblikovanje / Metodologija / Pristop: Izvedena bo situacijska analiza zaposlovanja mladih in žensk ter pregled uradnih vladnih strateških dokumentov, povezanih s strateškim okvirom za podporo razvoju podjetništva mladih in ženskega v Srbiji. Rezultati: Konkretne aktivnosti morajo biti izvedene s strani različnih deležnikov, predvsem nevladnih organizacij. Interesne skupine so na dnu institucionalnega okvira, ki zagotavlja podporo MMSP (mikro, mala in srednja podjetja) sektorju, ki bo izvajal postopke v skladu z opredeljenim strateškim okvirom. Zaključek: Podjetja, katera vodijo mladi, zagotavljajo številne koristi za družbo; zmanjšujejo brezposelnosti mladih in pomagajo mladim pri pripravi na njihovo prihodnost. Tudi ženske podjetnice imajo močne gospodarske in socialne učinke.
Ključne besede:podjetništvo, sektor MMSP, mladi, podjetnik


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici