| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:An empirical study of the relationship between entrepreneurial curiosity and innovativeness
Avtorji:Peljko, Žiga (Avtor)
Jeraj, Mitja (Avtor)
Sǎvoiu, Gheorghe (Avtor)
Marič, Miha (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2016_Peljko_et_al._An_Empirical_Study_of_the_Relationship_between_Entrepreneurial_Curiosity_and_Innovativeness.pdf (458,39 KB)
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2016.49.issue-3/orga-2016-0016/orga-2016-0016.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Background and Purpose: Despite scholarly interest in understanding the role of different determinants on entrepreneurs and their behavior, little is known about the relationship between entrepreneurial curiosity and innovativeness. This research explores the relationship between entrepreneurial curiosity, which motivates entrepreneurs to gather information about their business and innovativeness that motivate entrepreneurs to incorporate innovations into entrepreneurial processes. Design/Methodology/Approach: Participants in this study were entrepreneurs from Slovenia and USA. By using structural equation modelling, we linked the two constructs of entrepreneurial curiosity and innovativeness to test the influence. Results: Results indicate that entrepreneurial curiosity positively influences innovativeness. The results of this study indicate that at the frame of entrepreneurship psychology entrepreneurial curiosity is important for innovativeness. Conclusion: This paper links the two studied constructs and presents a valuable contribution for entrepreneurship theory; therefore, the results could be used for a further scientific research as also for practical implications.
Ključne besede:entrepreneurial curiosity, innovativeness, company, entrepreneurship
Leto izida:2016
Št. strani:str. 172-182
Številčenje:št. 3, Letn. 49
ISSN:1318-5454
UDK:005
COBISS_ID:7666963 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.1515/orga-2016-0016 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IR4MLQRM
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:388
Število prenosov:168
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija
Založnik:Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Založba Moderna organizacija, Sciendo
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Empirična raziskava povezanosti med podjetniško radovednostjo in inovativnostjo
Opis:Ozadje in namen: Kljub akademskemu zanimanju za razumevanje vlog različnih dejavnikov na podjetnike in njihovo vedenje, je malo znanega o povezanosti med podjetniško radovednostjo in inovativnostjo. Ta raziskava raziskuje povezanost med podjetniško radovednostjo, ki motivira podjetnike za zbiranje informacij o svojem poslovanju in inovativnosti, ki motivira podjetnike k vključitvi inovacij v podjetniške procese. Oblikovanje / Metodologija / Pristop: Udeleženci v tej raziskavi, so bili podjetniki iz Slovenije in ZDA. Z uporabo modeliranja strukturnih enačb smo povezali dva konstrukta, podjetniško radovednost in inovativnost za preverjanje vpliva. Rezultati: Rezultati prikažejo, da podjetniška radovednost pozitivno vpliva na inovativnost. Rezultati te raziskave prikažejo, da je v okviru podjetniške psihologije podjetniška radovednost pomembna za inovativnost. Zaključek: Članek povezuje dva preučevana konstrukta in predstavlja dragocen prispevek za teorijo podjetništva; zato se lahko rezultati uporabijo za nadaljnje znanstvene raziskave, kakor tudi za praktične implikacije.
Ključne besede:podjetniška radovednost, inovativnost, podjetje, podjetništvo


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici