| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:An empirical study of the relationship between entrepreneurial curiosity and innovativeness
Avtorji:ID Peljko, Žiga (Avtor)
ID Jeraj, Mitja (Avtor)
ID Sǎvoiu, Gheorghe (Avtor)
ID Marič, Miha (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2016_Peljko_et_al._An_Empirical_Study_of_the_Relationship_between_Entrepreneurial_Curiosity_and_Innovativeness.pdf (458,39 KB)
MD5: 2975E8C40132C87F9F69AEACF1419430
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2016.49.issue-3/orga-2016-0016/orga-2016-0016.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Background and Purpose: Despite scholarly interest in understanding the role of different determinants on entrepreneurs and their behavior, little is known about the relationship between entrepreneurial curiosity and innovativeness. This research explores the relationship between entrepreneurial curiosity, which motivates entrepreneurs to gather information about their business and innovativeness that motivate entrepreneurs to incorporate innovations into entrepreneurial processes. Design/Methodology/Approach: Participants in this study were entrepreneurs from Slovenia and USA. By using structural equation modelling, we linked the two constructs of entrepreneurial curiosity and innovativeness to test the influence. Results: Results indicate that entrepreneurial curiosity positively influences innovativeness. The results of this study indicate that at the frame of entrepreneurship psychology entrepreneurial curiosity is important for innovativeness. Conclusion: This paper links the two studied constructs and presents a valuable contribution for entrepreneurship theory; therefore, the results could be used for a further scientific research as also for practical implications.
Ključne besede:entrepreneurial curiosity, innovativeness, company, entrepreneurship
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2016
Št. strani:str. 172-182
Številčenje:Letn. 49, št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-65400 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:005
COBISS.SI-ID:7666963 Novo okno
DOI:10.1515/orga-2016-0016 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IR4MLQRM
Datum objave v DKUM:03.04.2017
Število ogledov:1475
Število prenosov:445
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.04.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Empirična raziskava povezanosti med podjetniško radovednostjo in inovativnostjo
Opis:Ozadje in namen: Kljub akademskemu zanimanju za razumevanje vlog različnih dejavnikov na podjetnike in njihovo vedenje, je malo znanega o povezanosti med podjetniško radovednostjo in inovativnostjo. Ta raziskava raziskuje povezanost med podjetniško radovednostjo, ki motivira podjetnike za zbiranje informacij o svojem poslovanju in inovativnosti, ki motivira podjetnike k vključitvi inovacij v podjetniške procese. Oblikovanje / Metodologija / Pristop: Udeleženci v tej raziskavi, so bili podjetniki iz Slovenije in ZDA. Z uporabo modeliranja strukturnih enačb smo povezali dva konstrukta, podjetniško radovednost in inovativnost za preverjanje vpliva. Rezultati: Rezultati prikažejo, da podjetniška radovednost pozitivno vpliva na inovativnost. Rezultati te raziskave prikažejo, da je v okviru podjetniške psihologije podjetniška radovednost pomembna za inovativnost. Zaključek: Članek povezuje dva preučevana konstrukta in predstavlja dragocen prispevek za teorijo podjetništva; zato se lahko rezultati uporabijo za nadaljnje znanstvene raziskave, kakor tudi za praktične implikacije.
Ključne besede:podjetniška radovednost, inovativnost, podjetje, podjetništvo


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici