| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Seven or fewer core contents of social responsibility?
Avtorji:ID Zore, Mira (Avtor)
ID Bastič, Majda (Avtor)
ID Mulej, Matjaž (Avtor)
Datoteke:.pdf Nase_gospodarstvo_2016_Zore,_Bastic,_Mulej_Seven_or_Fewer_Core_Contents_of_Social_Responsibility.pdf (297,15 KB)
MD5: D1E8B22026D4ED48DA33C0731DB7AE35
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/ngoe.2016.62.issue-3/ngoe-2016-0016/ngoe-2016-0016.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Corporate social responsibility (CSR) replaces causes of the current crisis by principles of accountability, transparency, ethics, and respect for organizational stakeholders, the law, international standards, and human rights (International Organization for Standardization, 2010). Interdependence and a holistic approach link them and CSR’s core contents. We examined if Slovene companies involve all seven CSR core contents of ISO 26000 (CSR to employees, customers, local community, environment, human rights, ethical behavior, and leadership). The analysis united three of them—CSR to employees, ethical behavior, and human rights—into CSR leadership to employees.
Ključne besede:CSR, customers, employees, leadership, Slovenia, ISO 26000
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2016
Št. strani:str. 29-38
Številčenje:Letn. 62, št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-65379 Novo okno
ISSN:0547-3101
UDK:316.62:159.947.23(497.4)
COBISS.SI-ID:12523548 Novo okno
DOI:10.1515/ngoe-2016-0016 Novo okno
ISSN pri članku:0547-3101
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GTXO6FU1
Datum objave v DKUM:03.04.2017
Število ogledov:1440
Število prenosov:366
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
ZORE, Mira, BASTIČ, Majda in MULEJ, Matjaž, 2016, Seven or fewer core contents of social responsibility? Naše gospodarstvo : revija za aktualna gospodarska vprašanja [na spletu]. 2016. Vol. 62, no. 3, p. 29–38. [Dostopano 28 marec 2025]. DOI 10.1515/ngoe-2016-0016. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=65379
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
  1. Osnovne značilnosti raka jajčnikov
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Naše gospodarstvo : revija za aktualna gospodarska vprašanja
Skrajšan naslov:Naše gospod.
Založnik:Ekonomsko-poslovna fakulteta, Društvo ekonomistov Maribor, Ekonomski center Maribor
ISSN:0547-3101
COBISS.SI-ID:751364 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.04.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Sedem ali manj osrednjih vsebin družbene odgovornosti?
Opis:Družbena odgovornost (DO) odpravlja vzroke sedanje krize z načeli odgovornosti/ pristojnosti, preglednosti, etičnosti, spoštovanja do deležnikov, vladavine prava, mednarodnih norm in človekovih pravic (ISO, 2010, v ISO 26000). Ta načela in osrednje vsebine DO povezujeta soodvisnost in celovit pristop. Proučevali smo, ali slovenska podjetja uresničujejo vseh sedem osrednjih vsebin DO (DO podjetij do sodelavcev, poslovnih partnerjev, lokalne skupnosti, okolja, človekovih pravic, etičnosti in vodenja). Analiza je povezala tri od njih – DO do sodelavcev, etičnega ravnanja in človekovih pravic v skupno osrednjo vsebino, imenovano DO vodenja.
Ključne besede:družbena odgovornost podjetij, sodelavci, poslovni partnerji, vodenje, ISO 26000, Slovenija


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Naše gospodarstvo

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici