| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Dinamika medsebojnih odnosov in ustvarjalni proces študentov predšolske vzgoje na področju plesa
Avtorji:ID Časar, Petra (Avtor)
ID Vukan, Ula (Avtor)
ID Ilić, Olivera (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Casar_Petra_2017.pdf (862,78 KB)
MD5: E2A635476DAEAC04579507FB24D05C6A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Dinamika medsebojnih odnosov in ustvarjalni proces študentov predšolske vzgoje na področju plesa temelji na opravljeni raziskavi, ki je predstavljena v empiričnem delu, v teoretičnem delu pa je poudarek na teoretičnih znanjih, ki so bila v pomoč pri obdelavi raziskave. Najprej je razčlenjen program študija predšolske vzgoje in podrobno sta predstavljena predmeta Didaktika plesne vzgoje in izbirni predmet Plesna dramatizacija v vrtcu. Teoretični del zajema tudi faze ustvarjalnega procesa po Ani Maletić, prvih osem Labanovih tem, skupinsko dinamiko in študijo primera. Temeljna raziskava je sestavljena iz treh delov, in sicer dveh anket in sprotnega pisanja dnevnika. Z metodo anketiranja so bili pridobljeni rezultati glede izpolnitve pričakovanj študentov, ki so predstavljeni v grafičnih prikazih. Raziskava se je izvajala enkrat tedensko in trajala tri mesece, ko so se sprotno beležile pomembne vsebine.
Ključne besede:Študijski program predšolska vzgoja, skupinska dinamika, študija primera, Labanove teme, ustvarjalni proces
Kraj izida:Maribor
Založnik:[P. Časar
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-65150 Novo okno
UDK:378-057.875:373.2:793.3(043.2)
COBISS.SI-ID:23060488 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ITBCPRVZ
Datum objave v DKUM:08.05.2017
Število ogledov:1319
Število prenosov:186
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
ČASAR, Petra in VUKAN, Ula, 2017, Dinamika medsebojnih odnosov in ustvarjalni proces študentov predšolske vzgoje na področju plesa [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Časar. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=65150
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The dynamics of interpersonal relationships and the creative processes of students of preschool education in the field of dance
Opis:This paper, titled “The dynamics of interpersonal relationships and the creative process of students of preschool education in the field of dance”, is based on a research presented in the empirical part of the paper. Theoretical part focuses on the theory that helped interpret the results. The paper introduces a detailed analysis of study programme “Pre-school education” and its courses “Didactics of dance education” and “Dance dramatization in a kindergarten”. Theoretical part also presents phases of creative process according to Ana Maletić, Laban Movement Analysis, group dynamics and a case study. Basic research consisted of three parts: two questionnaires and a diary. Questionnaires helped gather information on whether students’ expectations have been met. Results are presented in a graph. Research took place over a three-month period with weekly gatherings to record important content.
Ključne besede:Pre-school education study programme, group dynamics, case study, Laban Movement Analysis, creative process


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici