Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Enačbe in neenačbe v 5. razredu osnovne šole
Avtorji:
ID
Letojne, Matej
(Avtor)
ID
Antolin Drešar, Darja
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Lipovec, Alenka
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Letojne_Matej_2017.pdf
(1,86 MB)
MD5: 5C5D592A321D02305544AF4BD6C38433
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Enačbe in neenačbe so kot učna snov nekaj posebnega, drugačnega. Dosedanje računanje z znanimi členi in s preprostimi računskimi operacijami v množici naravnih števil zamenjajo neznani členi. Učenci se sicer na malce drugačen način srečujejo z enačbami in tudi z neenačbami že od prvega razreda naprej.Preskok pa se zgodi ravno v 4., še bolj pa v 5. razredu, ko v računih enačb dotlej t. i. »manjkajoči člen« (☐) zamenja neznanka (x). Spoznali smo, da matematika ni le računanje na pamet in da se z napredovanjem v višje razrede osnovne šole tudi matematične naloge – njihova zahtevnost in pristop do reševanja teh nalog, spreminjajo in stopnjujejo.
Ključne besede:
Enačba je matematični zapis
,
kjer sta izenačena dva izraza. Izraza med seboj ločuje enačaj. Izrazu levo od enačaja pravimo leva stran enačbe
,
izrazu desno od enačaja pa desna stran enačbe. Neenačba je matematični zapis
,
pri katerem ugotavljamo velikostni odnos med dvema izrazoma
,
ki ju ločuje neenačaj. Rešitve neenačbe so vsa števila
,
ki jih lahko izberemo za neznanko in se neenakost leve in desne strani neenačbe ohrani. V empiričnem delu je predstavljena raziskava
,
ki je potekala kot pedagoški eksperiment. . Raziskava je vključevala eksperimentalno skupino in kontrolno skupino
,
pri čemer je v eksperimentalni skupini poučevanje matematike potekalo preko uporabe i-učbenika Enačbe in neenačbe
,
pedagoški eksperiment
,
i-učbenik.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Letojne]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-65132
UDK:
37.091.3:51(043.2)
COBISS.SI-ID:
23026440
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:TKOTRF8K
Datum objave v DKUM:
03.04.2017
Število ogledov:
8141
Število prenosov:
721
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LETOJNE, Matej, 2017,
Enačbe in neenačbe v 5. razredu osnovne šole
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Letojne. [Dostopano 18 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=65132
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Delež gibalno ogroženih in nadarjenih učencev v 4., 5. in 6. razredu osnovne šole
Vključevanje didaktičnih iger v kontekst izvedbe prometnovarnostnih vsebin v 4. in 5. razredu osnovne šole
Izvajanje glasbeno-didaktičnih iger pri glasbeni umetnosti v osnovni šoli
Možnosti medpredmetnega povezovanja slovenščine in angleščine v 6. razredu osnovne šole
Izvedba in analiza delavnic na temo socialnega in čustvenega učenja z namenom krepitev miselne naravnanosti v 4. razredu osnovne šole
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Nadarjeni učenci pri pouku matematike v 4. in 5. razredu osnovne šole pri pouku na daljavo
Motivacija staršev za skupno branje književnih besedil v 4. in 5. razredu osnovne šole
Ustvarjalna klima in spodbujanje ustvarjalnosti v 3. in 4. razredu osnovne šole
Uporaba pristopa Storyline v 4. razredu osnovne šole
Didaktične igre pri obravnavi gibanja v 1. in 4. razredu osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Equations and inequalities in the 5th grade of primary school
Opis:
Equations and inequalities are as educational material for something unique. The previous calculation with known links and simple arithmetic operations in the set of natural numbers replace the unknown articles. Students on the slightly different way of experiencing equations and inequalities with since the first grade naprej.Preskok happens just 4, and even more so in the 5th grade, when accounts equations t previously. i. "Missing link" (☐) replace the unknown (x). We have learned that mathematics is not just a calculating heart and that promotion to higher grades of elementary school math tasks - their complexity and approach to solving these tasks, change and escalate.
Ključne besede:
The equation is a mathematical notation
,
where they tied two terms. The terms are separated equal sign. Expression to the left of the equal sign is called the left side of the equation
,
expression of the right of the equal sign but the right side of the equation. Inequality is a mathematical notation
,
in which we find the size relationship between the two terms
,
which are separated by inequality sign. Solutions inequality are all numbers that can be selected for the stranger and the inequality of the left and right side of the inequality is maintained. In the empirical part presents the survey
,
which was held as a pedagogical experiment. . The study included an experimental group and a control group
,
while in the experimental group
,
the teaching of mathematics take place through the use of i-textbook Equations and inequalities
,
educational experiment
,
the i-textbook.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj