| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Enačbe in neenačbe v 5. razredu osnovne šole
Avtorji:ID Letojne, Matej (Avtor)
ID Antolin Drešar, Darja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Lipovec, Alenka (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Letojne_Matej_2017.pdf (1,86 MB)
MD5: 5C5D592A321D02305544AF4BD6C38433
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Enačbe in neenačbe so kot učna snov nekaj posebnega, drugačnega. Dosedanje računanje z znanimi členi in s preprostimi računskimi operacijami v množici naravnih števil zamenjajo neznani členi. Učenci se sicer na malce drugačen način srečujejo z enačbami in tudi z neenačbami že od prvega razreda naprej.Preskok pa se zgodi ravno v 4., še bolj pa v 5. razredu, ko v računih enačb dotlej t. i. »manjkajoči člen« (☐) zamenja neznanka (x). Spoznali smo, da matematika ni le računanje na pamet in da se z napredovanjem v višje razrede osnovne šole tudi matematične naloge – njihova zahtevnost in pristop do reševanja teh nalog, spreminjajo in stopnjujejo.
Ključne besede:Enačba je matematični zapis, kjer sta izenačena dva izraza. Izraza med seboj ločuje enačaj. Izrazu levo od enačaja pravimo leva stran enačbe, izrazu desno od enačaja pa desna stran enačbe. Neenačba je matematični zapis, pri katerem ugotavljamo velikostni odnos med dvema izrazoma, ki ju ločuje neenačaj. Rešitve neenačbe so vsa števila, ki jih lahko izberemo za neznanko in se neenakost leve in desne strani neenačbe ohrani. V empiričnem delu je predstavljena raziskava, ki je potekala kot pedagoški eksperiment. . Raziskava je vključevala eksperimentalno skupino in kontrolno skupino, pri čemer je v eksperimentalni skupini poučevanje matematike potekalo preko uporabe i-učbenika Enačbe in neenačbe, pedagoški eksperiment, i-učbenik.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Letojne]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-65132 Novo okno
UDK:37.091.3:51(043.2)
COBISS.SI-ID:23026440 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TKOTRF8K
Datum objave v DKUM:03.04.2017
Število ogledov:8141
Število prenosov:721
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
LETOJNE, Matej, 2017, Enačbe in neenačbe v 5. razredu osnovne šole [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Letojne. [Dostopano 18 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=65132
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Equations and inequalities in the 5th grade of primary school
Opis:Equations and inequalities are as educational material for something unique. The previous calculation with known links and simple arithmetic operations in the set of natural numbers replace the unknown articles. Students on the slightly different way of experiencing equations and inequalities with since the first grade naprej.Preskok happens just 4, and even more so in the 5th grade, when accounts equations t previously. i. "Missing link" (☐) replace the unknown (x). We have learned that mathematics is not just a calculating heart and that promotion to higher grades of elementary school math tasks - their complexity and approach to solving these tasks, change and escalate.
Ključne besede:The equation is a mathematical notation, where they tied two terms. The terms are separated equal sign. Expression to the left of the equal sign is called the left side of the equation, expression of the right of the equal sign but the right side of the equation. Inequality is a mathematical notation, in which we find the size relationship between the two terms, which are separated by inequality sign. Solutions inequality are all numbers that can be selected for the stranger and the inequality of the left and right side of the inequality is maintained. In the empirical part presents the survey, which was held as a pedagogical experiment. . The study included an experimental group and a control group, while in the experimental group, the teaching of mathematics take place through the use of i-textbook Equations and inequalities, educational experiment, the i-textbook.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici