Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Spodbujanje vključitve raziskovalcev v pedagoški proces na univerzah
Avtorji:
ID
Slak, Mojca
(Avtor)
ID
Kljajić Borštnar, Mirjana
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Demšar, Franci
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Slak_Mojca_2016.pdf
(1,46 MB)
MD5: F4CEA7EA2BDAA4326A850FDB0790A366
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V Sloveniji raziskave potekajo na univerzah in v veliki meri na javnih raziskovalnih zavodih. V Evropi je obseg raziskav večji na univerzah in manjši na državnih institutih. S tem je omogočen neposreden prenos aktualnega znanja v pedagoški proces. Pri nas pa odkritja in znanja, ki nastajajo pri raziskavah na javnih raziskovalnih zavodih, nimajo neposrednega pretoka v učni proces. Da bi dosegli ta pretok in hkrati razbremenili pedagoške sodelavce na univerzah, da bi lahko večji del svojega časa posvetili raziskovalnemu delu, je Javna agencija za raziskovalno dejavnost v letih od 2008 do 2010 namenila sredstva za »projekt ARRS-pedagoška vpetost«, s čimer je financirala vključevanje raziskovalcev v pedagoški proces na visokošolskih organizacijah. Analizirali smo kadrovski proces ob zaposlovanju za dopolnilno delovno razmerje in prikazali pregled porabe sredstev v letih financiranja projekta. Izvedli smo anketo, ki je zajela vodje raziskovalnih programov na Javnih raziskovalnih zavodih in vodje programskih ali raziskovanih skupin na visokošolskih organizacijah, katerih skupine so prejela sredstva za vključitev raziskovalcev v pedagoški proces. Na podlagi statistične analize rezultatov ankete je raziskava potrdila postavljene hipoteze, da je bil » projekt ARRS-pedagoška vpetost« uspešen in bi ga bilo treba obnoviti.
Ključne besede:
pedagoška vpetost
,
pedagoški sodelavci
,
raziskovalci
,
javni raziskovalni zavodi
,
visokošolske organizacije.
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-64837
COBISS.SI-ID:
7881747
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:YMBZ2UYE
Datum objave v DKUM:
25.01.2017
Število ogledov:
1653
Število prenosov:
97
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SLAK, Mojca, 2016,
Spodbujanje vključitve raziskovalcev v pedagoški proces na univerzah
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=64837
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Projektno vodenje v virtualnih skupinah
Izdelava hladilnih celic
Izgradnja projektnega informacijskega sistema na primeru Kraški zidar d.d.
Poslovna etika v zavarovalnici
Projektni management
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Primerjava metod strojnega učenja za optično prepoznavanje znakov
Uporaba metod strojnega učenja za ugotavljanje spola uporabnikov Twitterja na podlagi vsebine njihovih tvitov
Uporaba metod strojnega učenja pri analizi podatkov, zajetih z detektorjem ATLAS
Pristopi strojnega učenja za tekmovanje UCSD Data Mining Contest
Uporaba metod strojnega učenja za napovedovanje delniških donosov
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Facilitating integration of researchers in the teaching process at universities
Opis:
In Slovenia the research is performed at Universities and mainly on Public Research Institutes. In Europe Scientific research activities are performed mainly at Universities and much less on Research Institutes. This enables direct transfer of current research knowledge to teaching process. In Slovenia, however, discoveries and knowledge generated by research on Public Research Institutes have no direct flow into the teaching process. To achieve this direct effect and at the same time to reduce the pedagogical burden of teaching staff at Universities, so that more of their time could be dedicated to research, the Slovenian Research Agency in the years from 2008 to 2010 funded the project ''research and educational cooperation'' which facilitated integration of researchers in the teaching process at Universities. We have analyzed the human resources process and made an overview of funding the project. We carried out a survey, which included the heads of research programs at public research institutes and heads of research programs or research groups at higher education institutions, which groups received funding for the integration of researchers in the teaching process. Based on the statistical analysis of the results of the survey, our research confirmed the hypotheses that the "project SRA- research and educational cooperation " was successful and should be restored.
Ključne besede:
research and educational cooperation
,
teaching staff
,
researchers
,
public research institutes
,
higher education organizations
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj