Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UPOŠTEVANJE UČNIH STILOV PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:
ID
Kirbiš, Kaja
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Kirbis_Kaja_2016.pdf
(2,42 MB)
MD5: 597DC943345613C36410B970961DC827
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Magistrska naloga z naslovom Upoštevanje učnih stilov pri pouku spoznavanja okolja v 3. razredu osnovne šole je sestavljena iz treh delov, in sicer teoretičnega, empiričnega in praktičnega. V njej opozarjamo na pomen učnih stilov pri pouku. Ti so pri učenju temeljnega pomena, saj pravilen način učenja pripomore k lažjemu učenju in uspešnejšim rezultatom. Teoretični del magistrske naloge zajema pregled znanstvenih ugotovitev o učnih stilih, vrstah in učnih stilih v povezavi s predmetom spoznavanje okolja. V empiričnem delu magistrske naloge je bila z vidika upoštevanja učnih stilov narejena analiza za trenutno potrjene delovne zvezke za predmet spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole. Ugotavljamo, da v delovnih zvezkih pri predmetu spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole prevladuje vidni učni stil, sledita mu gibalni in slušni učni stil. V praktičnem delu smo predstavili štiri učne ure s poudarkom na posameznem učnem stilu ter eno uro, kjer je bil poudarek na vseh treh učnih stilih. Učenci so po vsaki uri opravili kratek preizkus znanja. Ugotovili smo, da je največ učencev najboljše rezultate doseglo pri uri, ki je vsebovala vse tri učne stile. Sledili so učenci, ki so dosegli najmanj točk pri uri, kjer je prevladoval njihov učni stil, nato učenci, ki so dosegli največ točk pri uri s poudarjenim njihovim prevladujočim učnim stilom.
Ključne besede:
Učni stili
,
delovni zvezek
,
spoznavanje okolja
,
tretji razred
,
osnovna šola
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Kirbiš]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-64767
UDK:
37.091.3:3:5(043.2)
COBISS.SI-ID:
22868744
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:R6LIG5QY
Datum objave v DKUM:
19.01.2017
Število ogledov:
2074
Število prenosov:
303
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KIRBIŠ, Kaja, 2016,
UPOŠTEVANJE UČNIH STILOV PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Kirbiš. [Dostopano 13 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=64767
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Stališča in ocene uporabnikov policijskih storitev in stopnja zadovoljstva policistov pri delu kot kriterij merjenja uspešnosti policijskih organizacij - nekaj primerov raziskav v Republiki Sloveniji
Odnos komandirjev policijskih postaj do različnih oblik organiziranja policijske organizacije
Evalvacija usposabljanj s področja policijskih pooblastil na policijskih postajah
Kako policisti ocenjujejo vedenjske dejavnike managementa na nivoju policijskih postaj Policijske uprave Kranj
Razlike v delovanju policijskih postaj za izravnalne ukrepe in postaj mejnih policij
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
UČINKOVITOST POLICIJSKIH POSTAJ V REPUBLIKI SLOVENIJI
Merjenje uspešnosti poslovanja v podjetjih
Preventivna dejavnost policije in njen pomen za turizem v Sloveniji
Merjenje uspešnosti in nagrajevanje zaposlenih v izbranem podjetju
MERSKI MODEL DEA-BSC ZA MERJENJE USPEŠNOSTI ORGANIZACIJ JAVNEGA SEKTORJA
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CONSIDERATION OF LEARNING STYLES IN ENVIRONMENTAL STUDIES IN THIRD GRADE PUPILS AT ELEMENTARY SCHOOL
Opis:
Master's degree titled Consideration of learning styles in environmental studies in third grade pupils at elementary school consists of three parts, namely the theoretical, empirical and the practical. In it we note the importance of learning styles during the lessons. These are crucial in the learning process as the correct way of teaching and learning helps to make the process less difficult and achieve better results. The theoretical part of the master's tasks includes reviewing of the scientific findings about the learning styles, types of and learning styles presumed in connection with the environmental studies at school. In the empirical part of the master's tasks an analysis for the currently approved workbooks for the subject was made, from the perspective of observing the learning styles in the third grade of elementary schools. We find that the workbooks for the environmental studies in the third grade of primary schools are dominated by the visual learning style, followed by exercise and auditory learning style. In the practical part, we introduced four lessons led with the focus on the individual learning style and one lesson, where the focus was on all three of the learning styles. The students were given a short test after each lesson. We could determine that the majority of pupils achieved the best results in lessons combining all three learning styles. They were followed by students who achieved the least points in the lessons led in their learning style, then students who achieved the most points in lessons with the stress on their dominant learning style during the lessons.
Ključne besede:
Learning styles
,
workbook
,
environmental studies
,
third grade
,
elementary school
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj