| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Komuniciranje z novimi mediji v evropskih institucijah: primer Evropske centralne banke
Avtorji:ID Valenko, Maša (Avtor)
ID Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Valenko_Masa_2016.pdf (6,75 MB)
MD5: 2265BCA4622EFA1F17B701632DE4103D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Tema magistrskega dela je komuniciranje z novimi mediji v institucijah Evropske unije s študijo primera Evropske centralne banke. Namen dela je ugotoviti, ali komuniciranje z novimi mediji v primerjavi s tradicionalnimi ponuja boljše možnosti za doseganje državljanov Evropske unije in kakšna je uporaba orodij novih medijev v evropskih institucijah. Na primeru Evropske centralne banke preverjamo, katera orodja novih medijev uporablja Generalni direktorat za komuniciranje in uporabo teh primerjamo z Evropskim parlamentom in Evropsko komisijo. V zaključku ugotavljamo, da je uporaba novih medijev v Evropski centralni banki prisotna, vendar poteka komunikacija med institucijo in njenimi javnostmi enosmerno. Direktorat za komuniciranje si prizadeva za boljšo uporabo orodij novih medijev v prihodnje, postavitev komunikacijske strategije spletnih družbenih omrežij pa je ena izmed nadaljnjih prioritet direktorata.
Ključne besede:komuniciranje, novi, mediji, evropske, institucije
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Valenko]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-64696 Novo okno
UDK:316.77(043.2)
COBISS.SI-ID:20336918 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AT3EORSA
Datum objave v DKUM:12.12.2016
Število ogledov:1316
Število prenosov:185
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
VALENKO, Maša, 2016, Komuniciranje z novimi mediji v evropskih institucijah: primer Evropske centralne banke [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Valenko. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=64696
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Communication through new media in the European institutions: case study of the European Central Bank
Opis:The topic of this master's thesis is communication through new media in the European institutions with a case study of the European Central Bank. The purpose of the thesis is to disclose whether new media tools offer better possibilities for reaching European citizens compared to traditional media, and what is the approach towards use of social media in European institutions. Based on the case study of the European Central Bank we examine which new media tools are currently being used by the Directorate General Communications and compare them with those used in the European Parliament and the European Commission. We conclude with the finding that the usage of new media at the European Central Bank is currently present, but mainly in form of a one-way communication between the institution and its public. The Directorate General Communications’ future priorities include more prominent use of new media tools and the establishment of a social media strategy for the institution.
Ključne besede:communication, new, media, European, institutions


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici