Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Motivacija za opravljanje domačih nalog pri pouku matematike
Avtorji:
ID
Slatenšek, Katjuša
(Avtor)
ID
Repolusk, Samo
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Slatensek_Katjusa_2016.pdf
(2,75 MB)
MD5: 110802A4ED47E883B2BE4F268DDA1036
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:
V magistrskem delu se ukvarjamo z vprašanjem, kako lahko učitelj motivira učence za redno opravljanje domačih nalog pri pouku matematike. V teoretičnem delu se najprej posvetimo učni motivaciji, njeni vlogi v procesu samoregulacije, sestavinam, strategijam in vrstam. Spoznamo tudi motivacijske vzorce učencev in načine, kako lahko učitelj učence posameznega motivacijskega vzorca motivira. V nadaljevanju predstavimo termin domača naloga: njene cilje, namen, vrste in principe. Pozornost namenimo tudi raziskavam o smiselnosti in učinkovitosti domačih nalog pri pouku matematike. Nato se osredotočimo na učiteljevo vlogo v procesu domačih nalog. V prvi vrsti mora učitelj poskrbeti, da bodo naloge učinkovite. V ta namen jih mora skrbno načrtovati, dovolj časa pa mora nameniti tudi posredovanju domače naloge in rednemu preverjanju ter ustrezni povratni informaciji učencev. Le na ta način bodo matematične domače naloge imele pozitiven učinek tudi na znanje učencev. Z upoštevanjem teoretičnih spoznanj o učinkovitih domačih nalogah smo v teoretičnem delu predstavili zglede različnih tipov matematičnih nalog. Zadnji del teoretičnega dela namenimo vlogi učenca in staršev v procesu matematičnih domačih nalog. Namen empiričnega dela magistrske naloge je predstaviti nekatere dejavnike, ki vplivajo na učenčevo motivacijo za redno opravljanje matematičnih domačih nalog, in pridobiti informacijo o učiteljevem načrtovanju, posredovanju ter preverjanju domačih nalog. Raziskavo smo opravili na vzorcu 122 učencev 6., 7., 8. in 9. razreda dveh osnovnih šol, ki so jih poučevali štirje različni učitelji matematike. Ugotovili smo, da učitelji matematike še zmeraj vztrajajo pri klasičnih domačih nalogah, podobnim tistim, ki so jih učenci reševali že pri pouku. Večinoma gre za ponavljajoči se tip domačih nalog, ki učencem niso zanimive. Kognitivno zahtevnejših domačih nalog učitelji ne načrtujejo, prav tako pa ne namenjajo veliko pozornosti posredovanju, sprotnemu preverjanju domačih nalog in dajanju povratnih informacij učencem o opravljenih domačih nalogah. Učenci si želijo več zanimivejših domačih nalog, ki jih bodo lahko izvajali tudi s pomočjo računalnika in spleta – ravno pri matematiki jim lahko to tudi omogočimo.
Ključne besede:
pouk matematike
,
domače naloge
,
učna motivacija
,
učinkovitost domačih nalog
,
osnovna šola
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Slatenšek]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-64583
UDK:
37.091.2/.3:51(043.2)
COBISS.SI-ID:
22788616
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:6OPAUJKN
Datum objave v DKUM:
25.11.2016
Število ogledov:
3213
Število prenosov:
370
Metapodatki:
Področja:
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SLATENŠEK, Katjuša, 2016,
Motivacija za opravljanje domačih nalog pri pouku matematike
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Slatenšek. [Dostopano 22 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=64583
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
The association analysis of some genes involved in the regulation of T cells activation in patients with inflammatory bowel disease
Genetic analysis of the chromosome 10 candidate region in patients with inflammatory bowel disease
Mineralna kostna gostota pri otrocih in mladostnikih s celiakijo in kronično vnetno črevesno boleznijo
Kardiomiopatija pri jetrni cirozi
Obravnava pacienta po odstranitvi želodca
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Kronična bolezen in življenjski stil
Patients' adherence to treatment of diabetes mellitus
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Motivation for doing homework at mathematics
Opis:
In this master’s thesis we dealt with the question on how a teacher can motivate students to do homework at mathematics. The theoretical part presents learning motivation and its role in self-regulation, components, strategies and types of motivation. We also deal with the patterns of student motivation and ways of how to motivate students of certain pattern. In addition, we present term homework, its goals, purpose, types and principles. We also present researches about viability and effectiveness of homework in mathematics. Then we focus on teacher's role in homework. First, the teacher must ensure that the assignments are effective. Therefore, he must carefully planned homework. Sufficient time must be given to the homework mediation, examination and feedback. This way, math homework will have a positive impact on students’ knowledge. Considering the theoretical knowledge, we presented different types of math assignment. In last part of theoretical part, we write about students’ role, which refers to homework and parental involvement in student math homework. The purpose of the empirical part is to present some of the factors, which influence student motivation to do homework and to obtain information about teacher's creating, mediation and examination of math homework. The research was conducted on a sample of 122 students of the 6th, 7th, 8th and 9th grades of two primary schools, taught by four different teachers of mathematics. We came to the conclusion, that teachers still insist on traditional homework assignments, similar to those, solved in class. In most cases it is a repeated type of homework that students do not find interesting. Teachers do not create cognitively challenging homework and do not pay much attention to mediation, examination or giving feedback on students’ homework. Students wish for more interesting homework, where they can use a computer. Luckily, this is possible in math.
Ključne besede:
mathematics
,
homework
,
learning motivation
,
the effectiveness of homework
,
primary school
,
mathematics education
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj