| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Praktično pedagoško usposabljanje v študijskih programih druge stopnje – primerjalna analiza med fakultetami Univerze v Mariboru
Avtorji:ID Rus, Danijela (Avtor)
ID Ivanuš-Grmek, Milena (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Javornik, Marija (Komentor)
Datoteke:.pdf DOK_Rus_Danijela_2016.pdf (3,64 MB)
MD5: 735BD905214CE0F89417F9B899F2C9EE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V doktorski disertaciji predstavljamo primerjalno analizo praktičnega pedagoškega usposabljanja v študijskih programih druge stopnje na fakultetah Univerze v Mariboru, ki izobražujejo bodoče strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju, to so Fakulteta za naravoslovje in matematiko, Filozofska fakulteta in Pedagoška fakulteta. V teoretičnem delu doktorske disertacije predstavljamo temeljna izhodišča in dosedanja spoznanja o praktičnem pedagoškem usposabljanju ter podamo teoretično primerjalno analizo različnih področij praktičnega pedagoškega usposabljanja v študijskih programih druge stopnje na fakultetah Univerze v Mariboru (Fakulteta za naravoslovje in matematiko, Filozofska fakulteta in Pedagoška fakulteta). Pričujoča spoznanja predstavljajo temeljno podstat empirične raziskave, predstavljene v empiričnem delu doktorske disertacije. Rezultati empirične raziskave, izvedene na vzorcu študentov študijskih programov druge stopnje na treh fakultetah Univerze v Mariboru (Fakulteta za naravoslovje in matematiko, Filozofska fakulteta in Pedagoška fakulteta), so pokazali obstoj razlik med študenti glede na vrsto fakultete, vrsto študija in usmeritev študija na različnih področjih praktičnega pedagoškega usposabljanja. Temeljne ugotovitve empirične raziskave so: anketirani študentje so v različni meri uresničili cilje, pridobivali novo znanje, izpolnjevali obveznosti in naloge, razvijali splošne in predmetno-specifične kompetence ter izvajali (samo)evalvacijo posameznih aktivnosti v okviru praktičnega pedagoškega usposabljanja; anketirani študentje povečini ocenjujejo, da je trajanje praktičnega pedagoškega usposabljanja prekratko in da so se njihova pričakovanja glede celotnega poteka usposabljanja izpolnila v srednje veliki oz. veliki meri ter podajajo različne organizacijske in izvedbene predloge za izboljšanje le-tega v prihodnje.
Ključne besede:praktično pedagoško usposabljanje, študijski programi druge stopnje, študentje, strokovni delavci v vzgoji in izobraževanju, Univerza v Mariboru, Fakulteta za naravoslovje in matematiko, Filozofska fakulteta, Pedagoška fakulteta
Kraj izida:[Maribor
Založnik:D. Rus]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-64474 Novo okno
UDK:378.147.091.33-027.22(497.4Maribor)(043.3)
COBISS.SI-ID:22636296 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LOZG0I5C
Datum objave v DKUM:07.10.2016
Število ogledov:2155
Število prenosov:294
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
RUS, Danijela, 2016, Praktično pedagoško usposabljanje v študijskih programih druge stopnje – primerjalna analiza med fakultetami Univerze v Mariboru [na spletu]. Doktorska disertacija. Maribor : D. Rus. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=64474
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Practical pedagogical training in second cycle study programmes – comparative analysis between the faculties of the University of Maribor
Opis:The doctoral dissertation presents a comparative analysis of practical pedagogical training in second cycle study programmes of the faculties of the University in Maribor that educate future professional workers in the field of upbringing and education. These are the Faculty of Natural Sciences and Mathematics, Faculty of Arts and the Faculty of Education. In the theoretical part of the doctoral dissertation, the author presents the basic starting points and the present findings about practical pedagogical training and provides a theoretical comparative analysis of different areas of practical pedagogical training in study programmes of the second level of the faculties of the University in Maribor (Faculty of Natural Sciences and Mathematics, Faculty of Arts and Faculty of Education). The existent findings represent a foundation of the empirical research presented in the empirical part of the doctoral dissertation. The results of the empirical research conducted on a sample of students of study programmes of the second level at these three faculties of the University in Maribor (Faculty of Natural Sciences and Mathematics, Faculty of Arts and Faculty of Education) have demonstrated the existence of differences among students depending on the faculty, the type of study and the course of the study of the different areas of practical pedagogical training. The basic findings of the empirical research are: the student respondents had different success in achieving their goals, they gained new knowledge, carried out obligations and tasks, developed general and subject-specific competences and carried out (self)evaluations of individual activities within the framework of practical pedagogical training; the mainly believe that the duration of the practical pedagogical training is too short and that their expectations regarding the entire course of the training were met to large or middle extent. They also give different organisational and operational suggestions for the improvement of the programme in the future.
Ključne besede:practical pedagogical training, second cycle study programmes, students, professional workers in the field of upbringing and educating, the University in Maribor, Faculty of Natural Sciences and Mathematics, Faculty of Arts, Faculty of Education


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici