Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ANALIZA KAKOVOSTI PRODAJE ZAVAROVALNIŠKIH STORITEV NA SLOVENSKEM TRGU
Avtorji:
ID
Zalokar, Natalija
(Avtor)
ID
Maletič, Damjan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Zalokar_Natalija_2016.pdf
(920,54 KB)
MD5: C024581DCC4575BF3138F60EC1F2E706
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Tema diplomskega dela je kakovost zavarovalniških storitev, ki jo bomo ocenili z analizo kakovosti zavarovalniških storitev na zavarovalniškem trgu Slovenije. Namen diplomskega dela je pridobiti čim več podatkov o stanju na zavarovalniškem trgu in narediti oceno stanja ter na podlagi informacij, pridobljenih v raziskavi, preučiti možnosti za izboljšanje kakovosti zavarovalniških storitev.
Ključne besede:
zavarovalništvo
,
kakovost
,
proces
,
storitev
,
človek
,
zadovoljstvo
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-64346
COBISS.SI-ID:
7802387
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:A1S0EKVQ
Datum objave v DKUM:
18.10.2016
Število ogledov:
1121
Število prenosov:
119
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZALOKAR, Natalija, 2016,
ANALIZA KAKOVOSTI PRODAJE ZAVAROVALNIŠKIH STORITEV NA SLOVENSKEM TRGU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=64346
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Celovite informacijske rešitve na podlagi Microsoft Dynamics NAV
Izbor celovite programske rešitve za manjše podjetje
Uvedba celovite programske rešitve SAP ERP na primeru nabavnega procesa
Izdelava e-gradiva za uporabo celovite programske rešitve
Izdelava poročil za spremljanje poslovanja v SAP ERP
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Uporaba celovite programske rešitve v izbranem podjetju
Analiza predlogov uporabnikov za izboljšanje celovite programske rešitve
Dejavniki uspešnega uvajanja celovite programske rešitve v podjetje
Primerjava celovitih programskih rešitev v podjetju Unior, d. d.
Analiza uvedbe celovite programske rešitve v izbranem podjetju
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ANALYSIS OF QUALITY OF SELLING INSURANCE SERVICES ON SLOVENIA MARKET
Opis:
The thesis is dedicated to the quality of insurance services, which was assessed by analysing the quality of insurance services on the Slovenian insurance market. The aim of the thesis was to acquire in-depth data on the insurance market, conduct an assessment of the situation, and leverage the data thus acquired to explore opportunities to improve the quality of insurance services.
Ključne besede:
insurance
,
quality
,
process
,
service
,
human resources
,
satisfaction
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj