| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ANALIZA KAKOVOSTI PRODAJE ZAVAROVALNIŠKIH STORITEV NA SLOVENSKEM TRGU
Avtorji:ID Zalokar, Natalija (Avtor)
ID Maletič, Damjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zalokar_Natalija_2016.pdf (920,54 KB)
MD5: C024581DCC4575BF3138F60EC1F2E706
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Tema diplomskega dela je kakovost zavarovalniških storitev, ki jo bomo ocenili z analizo kakovosti zavarovalniških storitev na zavarovalniškem trgu Slovenije. Namen diplomskega dela je pridobiti čim več podatkov o stanju na zavarovalniškem trgu in narediti oceno stanja ter na podlagi informacij, pridobljenih v raziskavi, preučiti možnosti za izboljšanje kakovosti zavarovalniških storitev.
Ključne besede:zavarovalništvo, kakovost, proces, storitev, človek, zadovoljstvo
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-64346 Novo okno
COBISS.SI-ID:7802387  Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:A1S0EKVQ
Datum objave v DKUM:18.10.2016
Število ogledov:1121
Število prenosov:119
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
ZALOKAR, Natalija, 2016, ANALIZA KAKOVOSTI PRODAJE ZAVAROVALNIŠKIH STORITEV NA SLOVENSKEM TRGU [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=64346
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF QUALITY OF SELLING INSURANCE SERVICES ON SLOVENIA MARKET
Opis:The thesis is dedicated to the quality of insurance services, which was assessed by analysing the quality of insurance services on the Slovenian insurance market. The aim of the thesis was to acquire in-depth data on the insurance market, conduct an assessment of the situation, and leverage the data thus acquired to explore opportunities to improve the quality of insurance services.
Ključne besede:insurance, quality, process, service, human resources, satisfaction


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici