| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:DIDAKTIČNA ANALIZA UČITELJEVEGA METODIČNEGA RAVNANJA Z VIDIKA RAZVIJANJA METODIČNEGA RAVNANJA UČENCEV
Avtorji:ID Car, Metka (Avtor)
ID Kramar, Martin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Car_Metka_2016.pdf (1,29 MB)
MD5: 9E5510BEFCEE67B29E239A4CA7B2FD30
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Metodično ravnanje je v ožjem smislu namerno ravnanje, prirejeno splošnim in posebnim značilnostim in zakonitostim pouka ter njegovim okoliščinam, s katerimi učitelji in učenci uresničujejo namen oziroma dosegajo cilje pouka. Posebej pomembne so metodične kompetence učiteljev, saj ti pouk načrtujejo, oblikujejo, pripravljajo, izvajajo, sprožajo, spodbujajo in usmerjajo aktivnost učencev, vodijo in sproti prirejajo celotno dogajanje. Učiteljeve metodične kompetence se kažejo v njegovem znanju in sposobnostih in so odvisne od različnih dejavnikov. Razvoj metodičnega ravnanja pri učencih ni odvisen samo od vpliva učitelja, ampak tudi od učenčeve lastne angažiranosti. Namen diplomskega dela je bil preučiti učiteljevo metodično ravnanje z vidika razvijanja metodičnega ravnanja učencev. V ta namen smo v teoretičnem delu diplomskega dela opredelili pouk, didaktično-metodični potek pouka in odnos med šolo in domom. V empiričnem delu nas je zanimalo, kdo in v kolikšni meri vpliva na učenčeve načine učenja, kolikšen je učiteljev vpliv na izbiro učenčevih načinov dela pri različnih dejavnostih oziroma opravilih in kolikšen je učiteljev vpliv na učenčeve načine delovanja pri pouku in doma. Ugotovili smo, da na načine učenja učencev 6. in 8. razreda treh pomurskih osnovnih šol najbolj vplivajo starši. Prav tako smo ugotovili, da je učiteljev vpliv na učence veliko bolj izrazit pri dejavnostih oziroma opravilih, ki potekajo v šoli, kot pri opravilih, ki jih učenec sam opravlja doma. Izpostavimo lahko, da se je pri vseh učenčevih načinih delovanja pri pouku in doma, kjer se je pokazala statistično značilna razlika v vplivu učitelja glede na spol ali razred učencev, izkazalo, da je učiteljev vpliv na učenčeve načine delovanja pri pouku in doma večji pri dekletih kot pri fantih in večji pri učencih 6. razreda kot pri učencih 8. razreda.
Ključne besede:pouk, učitelj, starši, učenec, motivacija, metodično ravnanje, metode pouka, oblike pouka, kakovost pouka
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Car]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-64341 Novo okno
UDK:37.091.3 (043.2)
COBISS.SI-ID:22672136 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UBLGNHRY
Datum objave v DKUM:17.10.2016
Število ogledov:1797
Število prenosov:213
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
CAR, Metka, 2016, DIDAKTIČNA ANALIZA UČITELJEVEGA METODIČNEGA RAVNANJA Z VIDIKA RAZVIJANJA METODIČNEGA RAVNANJA UČENCEV [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Car. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=64341
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DIDACTIC ANALYSIS OF THE TEACHER`S METHODICAL APPROACH FROM THE PERSPECTIVE OF DEVELOPING STUDENT`S METHODICAL APPROACH
Opis:Methodical approach is an intentional activity design for class and its circumstances, with which teachers and students fulfill the purpose and reach the goals of the class. The teachers’ methodical competences are especially important because they plan, design, prepare, carry out, activate, prompt and direct students’ activities. Simultaneously, they lead and change the course of the lesson if needed. The teacher’s methodical competences include his knowledge and abilities and are dependent on various factors. The development of the methodical approach is not dependent only on the teacher’s influence but also on the student’s engagement. The purpose of this diploma thesis is to study the teacher’s methodical approach from the perspective of the development of the student’s methodical approach. To this end, the diploma thesis defines class, didactical-methodical course of the class and school and home relationship. Furthermore, the empirical part includes who and to what extent influences the ways of the students’ learning, how much influence on their work choice has the teacher and how much on their ways of class and home activities. The study, which included sixth and eighth grade of three Pomurje elementary schools, shows that mostly the students’ parents affect their ways of learning. Moreover, the findings show that the teachers have a bigger influence on school tasks and lesser on home tasks. Additionally, they indicate that the teacher has more influence on girls than on boys, regarding the student’s class and home activities, and more on the sixth-graders than on the eighth-graders.
Ključne besede:class, teacher, parents, student, motivation, methodical approach, class methods, class forms, class quality


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici