| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VPLIV RISANK NA ČUSTVENI IN SOCIALNI RAZVOJ PREDŠOLSKIH OTROK
Avtorji:ID Vrečič, Mateja (Avtor)
ID Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Hamler_Mateja_2016.pdf (2,24 MB)
MD5: F6711AEC369712D3E01B3AC704875C96
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Risanke so pomemben del odraščanja in vsakdo se z njimi slej ali prej sreča. Ker menimo, da imajo risanke vedno večji vpliv na mladino, smo v magistrskem delu raziskali vpliv risank na čustveni in moralni razvoj predšolskih otrok. S tem smo želeli raziskati pojav in razvoj čustev ter socialni razvoj pri predšolskih otrocih ob spremljanju risanke. Cilj naloge je bil ugotoviti, ali predšolski otroci že poznajo čustva in katera čustva poznajo, kako risanke vplivajo na otroke, kakšni so pristopi staršev in vzgojiteljev pri seznanjanju otrok s čustvi ter kako socialno okolje vpliva na moralni in čustveni razvoj pri otrocih. Pri tem smo uporabili metodo opazovanja v empiričnem delu in s pomočjo transkripcij prišli do rezultatov. Ugotovili smo, da otroci nekatera čustva že poznajo in za osnovna čustva tudi vedo, kdaj nastanejo. Prav tako smo iz pripovedi otrok ugotovili, da se z nekaterimi junaki poistovetijo oziroma jih posnemajo, vendar pa tega nismo mogli v celoti potrditi. Predvidevali smo, da deklice bolj kot dečki izražajo svoja čustva, vendar pa so rezultati pokazali, da ni nujno tako. Včasih so bolj odgovarjali dečki, včasih deklice, odvisno od velikosti skupin. Predšolski otroci prijateljstvo opisujejo v načinu igre, pomoči, sedenju skupaj pri obrokih in plesu. S tega vidika težko ugotovimo, ali socialni razvoj vpliva na večje število prijateljev. So si pa otroci enotni pri tem, da si sami izbirajo prijatelje.
Ključne besede:čustveni in moralni razvoj, predšolski otroci, risanke, socialni razvoj in temperament
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Hamler]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-64014 Novo okno
UDK:791.228:159.942.5-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:22824712 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:9IZ1XYWB
Datum objave v DKUM:06.12.2016
Število ogledov:2642
Število prenosov:613
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
VREČIČ, Mateja, 2016, VPLIV RISANK NA ČUSTVENI IN SOCIALNI RAZVOJ PREDŠOLSKIH OTROK [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Hamler. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=64014
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE INFLUANCE OF CARTOONS ON EMOTIONAL AND SOCIAL DEVELOPMENT OF PRESCHOOL CHILDREN
Opis:Cartoons are an important part of growing up and sooner or later everyone encounters them. Since we believe cartoons have a growing influence on young people, we have for this reason set the following title: The influence of cartoons on emotional and moral development of preschool children. We wanted to research the occurrence and development of emotion in preschool children through cartoon watching, and child’s social development. The objective of our thesis is to determine if preschool children already recognize emotions, and which ones; how cartoons influence children; which approaches parents and preschool teachers use to familiarize children with emotions; and how social environment affects moral and emotional development in children. In the empirical part we have used the method of observation and came up with the results with the help of transcriptions. We have determined that children already recognize certain emotions and know when the basic emotions occur. From the children’s narrative we have also learnt that they identify with certain characters and imitate them; however, we could not entirely confirm that. We have predicted that girls show more emotion than boys; however, the results show it is not necessary so. Sometimes boys gave more answers, sometimes girls  depending on group sizes. Preschool children describe friendship through the way of playing, helping, sitting together during meals, and dancing. From this point of view it is difficult to determine if social development affects a greater number of friends. All children are unanimous that they choose their own friends.
Ključne besede:emotional and moral development, preschool children, cartoons, social development, temperament


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici