Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Zasnova oblikovanja embalaže za spletno prodajo
Avtorji:
ID
Pratneker, Anja
(Avtor)
ID
Lisec, Andrej
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Pejić, Vaska
(Komentor)
Datoteke:
VS_Pratneker_Anja_2016.pdf
(1,49 MB)
MD5: 033B4EE2A9352F1EB1ADDF0153F971B3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FL - Fakulteta za logistiko
Opis:
Embalaža paketov spletne prodaje je izrednega pomena tako za podjetje kot za stranko, zato mora izpolnjevati veliko zahtev. Osnovni cilj diplomskega dela je na primeru trgovine Zafir d.o.o. – Zara prikazati zasnovo oblikovanja embalaže za spletno prodajo. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu bomo s pomočjo opisne oziroma deskriptivne metode definirali embalažo, predstavili vrste delitev, njene funkcije, obstoječe embalažne materiale, njen vpliv na okolje in pomen izbire prave embalaže. V praktičnem delu našega diplomskega dela bomo zasnovali oblikovanje embalaže za spletno prodajo omenjene trgovine. Najprej bomo preučili zahteve trga in dodali zahteve znotraj podjetja. Nato bomo izbrali primeren material, ki bo obvaroval blago pred neželenimi vplivi okolja. Potem bomo izbrali primerno obliko in videz embalaže. Embalažo bomo nato najprej testirali v praksi, če slednja izpolnjuje vse pogoje. Na koncu bomo spremljali zadovoljstvo strank in analizirali rezultate uporabe embalaže. Glavni rezultat kaže, da embalaža zagotavlja ohranjeno kakovost izdelka in zadovoljstvo strank.
Ključne besede:
embalaža
,
spletna prodaja
,
oblikovanje embalaže
Kraj izida:
Celje
Založnik:
[A. Pratneker]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-63923
UDK:
656
COBISS.SI-ID:
512806461
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:OXZ7VFIW
Datum objave v DKUM:
22.11.2016
Število ogledov:
2060
Število prenosov:
152
Metapodatki:
Področja:
FL
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PRATNEKER, Anja, 2016,
Zasnova oblikovanja embalaže za spletno prodajo
[na spletu]. Diplomsko delo. Celje : A. Pratneker. [Dostopano 23 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63923
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Planning of the design of packaging for online sale
Opis:
Packaging products for online sale is very important for the company as well as for the customer so it has to meet many different demands. The main goal of diploma is to present the planning of the design of packaging for online sale on the Zara case. The diploma is divided on theoretical and practical part. We will use descriptive method in theoretical part to define packaging, present types of division, its functions, existing packaging materials, its effect on the environment and the meaning of choosing the right packaging. We will plan the design of packaging for online sale for Zara in the practical part of our diploma. First we will study the market demands and add them our company's demands. Then we will choose the appropriate material to protect the product from unwanted effects of the environment and choose the suitable shape and appearance of packaging. After that we will test the packaging to see if it really fulfils all the conditions. At the end we will keep under review our customers' satisfaction and analyse the results of using the packaging. The main result shows that packaging provides good quality of products and satisfaction of customers.
Ključne besede:
packaging
,
online sale
,
designing the packaging
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj