| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POMEN NARAVNIH OBLIK GIBANJA ZA GIBALNI RAZVOJ OTROKA
Avtorji:ID Furman, Jasna (Avtor)
ID Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Furman_Jasna_2016.pdf (935,99 KB)
MD5: A201D47AA4631301B6FD379505C194AF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V teoretičnem delu diplomskega dela z naslovom Pomen naravnih oblik gibanja za gibalni razvoj otroka so opisani gibalni razvoj otroka, načela in faze gibalnega razvoja otroka ter razvojne stopnje gibalnih sposobnosti. V nadaljevanju so opisani posamezne naravne oblike gibanja in pomen elementarnih iger. Prav tako so v tem delu diplomske naloge opisani gibalne sposobnosti in pomen gibalnih dejavnosti otrok tako v družini kot tudi v vrtcu. Empirični del diplomskega dela temelji na uporabi kavzalno neeksperimentalne metode. Podatki so bili zbrani s kvantitativno metodo – analizo dokumentov Poročila terenskih vaj študentov študijskega programa Predšolska vzgoja. Cilj diplomskega dela je bil ugotoviti, ali je v vrtcu posvečenega dovolj časa gibalno/športni aktivnosti otrok in ali so v zadostni meri izvajane posamezne naravne oblike gibanja. Ugotovljeno je bilo, da je le v manj kot polovici opazovanih vadbenih enot povprečni čas trajanja gibalnih/športnih dejavnosti znašal več kot 30 minut. Ugotovljeno je bilo tudi, da so v vseh vadbenih enotah pri posameznih vadbenih skupinah otrok prisotne vse naravne oblike gibanja: plazenja, lazenja, hoja, teki, padci, plezanja, skoki v višino, skoki v daljino, skoki v globino, potiskanja, vlečenja, dviganja, nošenja ter meti in lovljenja.
Ključne besede:naravne oblike gibanja, gibalni razvoj otroka, gibalne sposobnosti, gibalne dejavnosti v vrtcih, motorika predšolskega otroka
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Furman]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-63873 Novo okno
UDK:796.012:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:22698504 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZLN6EBNL
Datum objave v DKUM:24.10.2016
Število ogledov:7687
Število prenosov:2329
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
FURMAN, Jasna, 2016, POMEN NARAVNIH OBLIK GIBANJA ZA GIBALNI RAZVOJ OTROKA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Furman. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63873
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE SIGNIFICANCE OF NATURAL FORMS OF MOVEMENT IN CHILD DEVELOPMENT OF MOTOR SKILLS
Opis:In the theoretical part of the graduation thesis titled The significance of natural forms of movement in child development of motor skills, a child´s motor development is described, principles and phases of child´s motor development, as well as development phases of motor skills. Further, we described individual natural forms of movement and the importance of elementary games. Also, in this part of the graduation thesis, motor skills and the importance of movement activities of children in the family as well as at kindergarten are described. The empirical part of the graduation thesis is based on the use of causal non-experimental method. The data were collected using a quantitative method – analysis of the documents of the report of field exercises of the students of the Preschool Education study course. The objective of the graduation thesis was to establish whether at kindergarten they dedicate enough time to motor/sports activities of children, and whether individual natural forms of movement are sufficiently implemented. It was established that only in less than a half of the observed training units the average time of duration of motor/sports activities was more than 30 minutes. It was also established that in all training units in individual training groups of children, all natural forms of movement are present: clambering, crawling, walking, running, falling, climbing, high jumps, long jumps, depth jumps, pushing, puling, dragging, lifting, carrying, and throws and catching.
Ključne besede:natural forms of movement, motor development of a child, motor skills, movement activities at kindergartens, motoric functions of a preschool child


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici