Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
POMEN NARAVNIH OBLIK GIBANJA ZA GIBALNI RAZVOJ OTROKA
Avtorji:
ID
Furman, Jasna
(Avtor)
ID
Muhič, Miran
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Furman_Jasna_2016.pdf
(935,99 KB)
MD5: A201D47AA4631301B6FD379505C194AF
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V teoretičnem delu diplomskega dela z naslovom Pomen naravnih oblik gibanja za gibalni razvoj otroka so opisani gibalni razvoj otroka, načela in faze gibalnega razvoja otroka ter razvojne stopnje gibalnih sposobnosti. V nadaljevanju so opisani posamezne naravne oblike gibanja in pomen elementarnih iger. Prav tako so v tem delu diplomske naloge opisani gibalne sposobnosti in pomen gibalnih dejavnosti otrok tako v družini kot tudi v vrtcu. Empirični del diplomskega dela temelji na uporabi kavzalno neeksperimentalne metode. Podatki so bili zbrani s kvantitativno metodo – analizo dokumentov Poročila terenskih vaj študentov študijskega programa Predšolska vzgoja. Cilj diplomskega dela je bil ugotoviti, ali je v vrtcu posvečenega dovolj časa gibalno/športni aktivnosti otrok in ali so v zadostni meri izvajane posamezne naravne oblike gibanja. Ugotovljeno je bilo, da je le v manj kot polovici opazovanih vadbenih enot povprečni čas trajanja gibalnih/športnih dejavnosti znašal več kot 30 minut. Ugotovljeno je bilo tudi, da so v vseh vadbenih enotah pri posameznih vadbenih skupinah otrok prisotne vse naravne oblike gibanja: plazenja, lazenja, hoja, teki, padci, plezanja, skoki v višino, skoki v daljino, skoki v globino, potiskanja, vlečenja, dviganja, nošenja ter meti in lovljenja.
Ključne besede:
naravne oblike gibanja
,
gibalni razvoj otroka
,
gibalne sposobnosti
,
gibalne dejavnosti v vrtcih
,
motorika predšolskega otroka
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Furman]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-63873
UDK:
796.012:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
22698504
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ZLN6EBNL
Datum objave v DKUM:
24.10.2016
Število ogledov:
7687
Število prenosov:
2329
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
FURMAN, Jasna, 2016,
POMEN NARAVNIH OBLIK GIBANJA ZA GIBALNI RAZVOJ OTROKA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Furman. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63873
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Učni načrt
Učni načrt
Didaktični pristopi pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole
Učni načrt
Učitelji o izkustvenem učenju in poučevanju pri predmetu spoznavanja okolja
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Book of abstracts
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Z igro v svet matematike
Oblikovanje vrednot trajnostnega razvoja
Razvrščanje v predšolskem obdobju skozi konkretno izkušnjo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE SIGNIFICANCE OF NATURAL FORMS OF MOVEMENT IN CHILD DEVELOPMENT OF MOTOR SKILLS
Opis:
In the theoretical part of the graduation thesis titled The significance of natural forms of movement in child development of motor skills, a child´s motor development is described, principles and phases of child´s motor development, as well as development phases of motor skills. Further, we described individual natural forms of movement and the importance of elementary games. Also, in this part of the graduation thesis, motor skills and the importance of movement activities of children in the family as well as at kindergarten are described. The empirical part of the graduation thesis is based on the use of causal non-experimental method. The data were collected using a quantitative method – analysis of the documents of the report of field exercises of the students of the Preschool Education study course. The objective of the graduation thesis was to establish whether at kindergarten they dedicate enough time to motor/sports activities of children, and whether individual natural forms of movement are sufficiently implemented. It was established that only in less than a half of the observed training units the average time of duration of motor/sports activities was more than 30 minutes. It was also established that in all training units in individual training groups of children, all natural forms of movement are present: clambering, crawling, walking, running, falling, climbing, high jumps, long jumps, depth jumps, pushing, puling, dragging, lifting, carrying, and throws and catching.
Ključne besede:
natural forms of movement
,
motor development of a child
,
motor skills
,
movement activities at kindergartens
,
motoric functions of a preschool child
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj