Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VPLIV UVODNE MOTIVACIJE NA KAKOVOST UČNE URE PRI POUKU GEOGRAFIJE
Avtorji:
ID
Čulibrk, Nataša
(Avtor)
ID
Konečnik Kotnik, Eva
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Culibrk_Natasa_2016.pdf
(1,11 MB)
MD5: 27A199061119B931F862011F706C8F71
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V diplomskem delu predstavljamo vpliv uvodne motivacije na kakovost učne ure pri pouku geografije. V teoretičnem delu smo opredelili teoretični pomen motivacije, predstavili prve teoretične zasnove, modele motivacije, vrste učnih motivacij, opredelili vpliv motivacije na zaznavanje in predstavili različne vrste motivacijskih strategij, ki jih lahko delimo tudi glede na učinkovitost – primernejše so tiste, ki učinkoviteje pripomorejo k doseganju učnih ciljev. Po splošnih teorijah motivacije smo opredelili uvodno motivacijo kot formalno začetno artikulacijsko stopnjo učne ure. Dobra uvodna motivacija praviloma spodbudi učence k večji pozornosti med celotno uro, posledično tudi k boljšim učnim rezultatom. Eden glavnih ciljev je bil izdelati primere različnih uvodnih motivacij oz. motivacijskih strategij, eksperimentalno izvesti ure in ugotoviti, ali izvedbe različnih uvodnih motivacij različno vplivajo na pozornost učencev in njihove učne rezultate. Z analizo anket sodelujočih učencev 6., 7. in 8. razredov na izbranih šolah smo ugotovili, da drugačen, zanimiv začetek ure v učencih praviloma vzpodbudi zanimanje in poveča njihovo pozornost med celotno uro, kar je tudi potrdilo dejstvo, da je uvodna motivacija eden od pomembnih dejavnikov, ki vpliva na kakovostno izpeljavo učne ure. Se pa mora učitelj v času hitrega tehnološkega razvoja in obleganja z različnimi informacijami na vsakem koraku še bolj potruditi, da pritegne učence. Še posebno pri geografiji je treba spremljati vsakodnevne novice, dogajanje doma in po svetu ter novosti s področja geografske znanosti. In vse to mora potem vključiti v pouk geografije. Če učitelj pripravi zanimiv uvod v učno uro, s tem pridobi učence in poveča verjetnost, da mu bodo sledili do konca učne ure.
Ključne besede:
uvodna motivacija
,
kakovost učne ure
,
didaktika geografije
,
pouk geografije
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Čulibrk]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-63625
UDK:
37.091.31:91(043.2)
COBISS.SI-ID:
22674952
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:M0QYCRDA
Datum objave v DKUM:
17.10.2016
Število ogledov:
3379
Število prenosov:
368
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČULIBRK, Nataša, 2016,
VPLIV UVODNE MOTIVACIJE NA KAKOVOST UČNE URE PRI POUKU GEOGRAFIJE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Čulibrk. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63625
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Tekstilni odpadki kot sekundarna surovina
Možnosti recikliranja odpadnega materiala v procesu izdelave oblazinjenega pohištva
Synergistic chemo-enzymatic hydrolysis of poly (ethylene terephthalate) from textile waste
Moda in kultura oblačenja
Study of suitable approaches for textile waste recycling - pyrolysis and hydrolysis
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Secondary school students' attidute towards fast fashion
ǂThe ǂcollection of conteporary clothing based on the principles of recycling
Research on waste textiles in Slovenia
Recycling of nonwoven polyethylene terephthalate textile into thermal and acoustic insulation for more sustainable buildings
Zero waste collection based on square and rectangular shapes
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
INITIAL MOTIVATION INFLUENCE ON GEOGRAPHY LESSONS QUALITY
Opis:
The purpose of this diploma thesis is to present the impact of introductory motivation on the quality of learning at geography lessons. Theoretical part comprises a definition of motivation, a presentation of the first theoretical concepts, models of motivation, types of learning motivations, the impact of motivation on perception, and different types of motivational strategies that can also be classified in terms of efficiency; more suitable are the ones that effectively contribute to the achievement of learning objectives. Great introductory motivation encourages students to be more attentive during lessons, which consequentially leads to better results. One of the main goals was to form examples of various introductory motivations, to experimentally carry out the lessons, and determine whether the implementation of various motivations has different influence on pupils' attention and their results. By analyzing surveys in the 6th, 7th and 8th grade, we ascertained that versatile, interesting start of the lesson normally stimulates pupils' interest and increases their attention during the whole lesson. This confirms our assumption that introductory motivation is one of the key factors influencing the quality of the lesson. However, countless information and ongoing rapid technological development force teachers to make even greater effort to attract students. Especially in geography, it is necessary to be in touch with daily news at home and abroad, and with innovations in the field of geographical science. These should be included in geography lessons as well. An exciting introductory motivation prepared by a teacher attracts pupils' attention that extends to the end of the lesson.
Ključne besede:
introductory motivation
,
quality of the lesson
,
didactics of geography
,
geography lessons
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj