Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UVEDBA REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V MEDORGANIZACIJSKEM TRGOVANJU
Avtorji:
ID
Miklavčič, Mateja
(Avtor)
ID
Kljajić Borštnar, Mirjana
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Miklavcic_Mateja_2016.pdf
(2,04 MB)
MD5: 8E39A0672EF5E5DDD7AED5F27D9ADB79
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Upravljanje odnosov s strankami ali CRM (angl. CustomerRelationshipManagement) je v dobi informatizacije podjetij eno izmed pomembnejših področij poslovanja v marketingu, prodaji, notranjem in zunanjem sodelovanju. V ospredje postavlja stranke in razvijanje dolgoročnih odnosov z njimi. Dobro vzpostavljen koncept upravljanja odnosov s strankami je pomemben tako za pridobivanje novih strank kot tudi za zadržanje obstoječih. Trgovanje na medorganizacijskih trgih ponavadi poteka dlje in v večjem obsegu, zato je za podjetja na medorganizacijskih trgih graditev odnosov s kupci ključnega pomena. V diplomski nalogi je predstavljeno podjetje Pritent d.o.o., ki deluje pretežno na medorganizacijskih trgih. Podjetje teži k stalnemu razvoju in rasti, zato število dokumentov in podatkov narašča, ki se nahajajo v fasciklih, excelovih preglednicah in različnih mapah na računalniku. Neurejeni podatki za podjetje pomenijo veliko porabo časa, za zaposlene pa dodaten stres. Posledično prihaja do zamud pri izdaji blaga, ki lahko vodijo celo do izgube strank. Cilj diplomske naloge je, da v podjetju omogočimo urejeno komunikacijo in dokumentni sistem. S tem namenom smo podrobneje preučili temeljni problem, zaradi katerega se je podjetje odločilo za prenovo poslovanja. Naredili smo analizo sedanjega stanja in preučili potek obstoječega prodajno-nabavnega procesa. Pri analizi smo se osredotočili tudi na proces pridobivanja strank, ki poteka po različnih komunikacijskih kanalih. Ugotovili smo, da podjetje posveča premalo pozornosti komunikaciji v družbenih medijih in na spletnih straneh. V času informatizacije imajo prav slednji ključno vlogo za povečanje prepoznavnosti podjetja in blagovnih znamk. Urejeno in pregledno komunikacijo med zaposlenimi, njihovimi dokumenti in opravili nudi dobro postavljen koncept upravljanja odnosov s strankami. Odločili smo se za programsko rešitev v oblaku Salesforce, saj je enostaven za namestitev, poleg tega nam omogoča celostni pogled na stranko v vsakem trenutku.
Ključne besede:
CRM (upravljanje odnosov s strankami)
,
medorganizacijsko poslovanje
,
družbeni CRM
,
Salesforce
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-63522
COBISS.SI-ID:
7822355
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:0Z1GKKFJ
Datum objave v DKUM:
09.11.2016
Število ogledov:
1502
Število prenosov:
83
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MIKLAVČIČ, Mateja, 2016,
UVEDBA REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V MEDORGANIZACIJSKEM TRGOVANJU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63522
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Primerjalna analiza spletnih bank v Sloveniji
Elektronsko bančništvo
Analiza programskih orodij za testiranje dizajna mobilnih aplikacij
Spletno bančništvo za podjetnike na primeru UniCredit Bank
Oblikovanje mobilne aplikacije za upravljanje in plačevanje parkirnine
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Statistična analiza zadovoljstva komitentov z internetnim bančništvom v Sloveniji
Vpliv digitalizacije na uporabnike bančnih storitev v Sloveniji
Vpliv digitalizacije na uporabniško izkušnjo hotelskih gostov
Načrtovanje in izdelava spletnega mesta ter analiza uporabniške izkušnje
Načrtovanje uporabniške izkušnje za mobilno aplikacijo Herq.me
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
IMPLEMENTATION OF CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN THE INTERORGANIZATIONAL TRADE
Opis:
In the era of enterprise computerization Customer relationship management (or CRM) is one of the most important areas of business in marketing, sales, internal and external cooperation. At the forefront is the customer and developing a long-term relationship with the customer. Well established relationship management concept with customers is an important way to acquire new ones, as well as to hold on to the existing. Trading on interorganizational markets usually takes longer, and it is on a larger scale. Therefore it is crucial for companies that deal with interorganizational buyers to build relations. In the graduate thesis I present the company Pritent d.o.o., which operates mainly in interorganizational markets. The company tends to a constantly develop and grow, therefore the number of documents and data are growing. In particular, the data is located in binders, Excel tables and various folders on the computer. Disorderliness of data for the company means a lot of time consumption, and additional stress for employees. Consequently, the issue of goods is in delay, which can even lead to the loss of customers. The goal of the thesis was to provide an orderly communication and documentation system. The latter was the purpose for examining this fundamental problem in greater detail, because of which the company decided to renovate the current business. We made an analysis of the current situation and examined the progress of the existing sales purchasing process. The focus was on the customer acquisition process, which goes through various communication channels. We found that the company pays little attention to communication in social media and Web sites. At the time of computerization they play a key role in the visibility of the companies and trademarks. Orderly and transparent communication between employees, their documents and tasks offers a well-established customer relationship management concept. For the software solution we decided to use Salesforce cloud, since it is easy to install, and moreover, allows us an overall look at the client at any time.
Ključne besede:
CRM (customerrelationshipmanagement)
,
Interorganizationaltrade
,
Social CRM
,
Salesforce
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj