Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PRILOŽNOST UPORABE DRUŽBENIH OMREŽIJ V TURIZMU
Avtorji:
ID
Praprotnik, Majda
(Avtor)
ID
Pucihar, Andreja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Praprotnik_Majda_2016.pdf
(1,52 MB)
MD5: FE4DCED90E9A71C0D188574F03EDBF60
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Spletna družbena omrežja so ena od podskupin družbenih medijev, zato smo na kratko predstavili, kaj so družbeni mediji in katere podskupine zajemajo. V poslovnem svetu so zelo priljubljena oblika oglaševanja storitev in promoviranja podjetja ter navsezadnje tudi samega turističnega kraja. V diplomski nalogi smo raziskovali, kako so nekateri najbolj poznani spletni družbeni mediji prisotni pri poslovanju gorenjskih turističnih ponudnikov. Sestavili smo spletni anketni vprašalnik in ga poslali različnim turističnim ponudnikom na Gorenjskem. Prejete odzive smo analizirali in primerjali s predvidevanji. Izsledki raziskave prikazujejo najbolj aktualne družbene medije pri turističnih ponudnikih, njihovo pomembnost pri poslovanju ter pomanjkljivosti in težave, ki jih srečujejo anketiranci pri uporabi družbenih medijev. Na podlagi raziskave smo ocenili, ali so družbeni mediji dovolj zastopani v turistični panogi na Gorenjskem in kje vidimo dodatne možnosti, kako uporabo razširiti. Družbeni mediji so zanimiv vir informacij in zaradi svoje razširjenosti omogočajo turističnim ponudnikom veliko možnosti uporabe. Glede na izsledke raziskave smo zapisali šibke točke pri uporabi in pripravili priporočila, kako bi lahko še bolje izkoristili družbene medije pri svojem poslovanju.
Ključne besede:
družbeni mediji
,
družbena omrežja
,
digitalni oglaševanje
,
turizem
Kraj izida:
Kranj
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-63511
COBISS.SI-ID:
7825427
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:HSGRZ3K2
Datum objave v DKUM:
09.11.2016
Število ogledov:
3704
Število prenosov:
296
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PRAPROTNIK, Majda, 2016,
PRILOŽNOST UPORABE DRUŽBENIH OMREŽIJ V TURIZMU
[na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63511
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Oglaševanje v digitalnih medijih
Integracija družbenih medijev v proces upravljanja strank
Uporaba družbenih omrežij v prodajnem procesu
Slovenska podjetja na Facebook-u
Priložnosti uporabe družbenih omrežij v odnosih z javnostmi javnih podjetij
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Branje popularne literature in digitalni mediji
Sporočila za javnost na družbenih medijih
Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve
Uporaba socialnih medijev v politične namene
Odnos milenijcev do oglasov na Instagramu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
OPPORTUNITIES OF USING THE SOCIAL MEDIA FOR TOURISM
Opis:
Internet social networks are only one of the subgroups of social media and in the thesis we focus firstly on introducing social media with its subgroups. They are becoming increasingly popular in businesses for advertising and promotion of companies, services and tourist destinations. In our thesis we have investigated the use of some of the most well-known social media by tourist service providers in Gorenjska. We compiled a web questionnaire that we sent to various tourist service providers in the region. We have analysed their responses and compared them with our initial assumptions. The results indicate the most popular social media used by tourist service providers, their impact on business and the issues that they are facing when using them. The research helped us understand whether social media is used widely enough in tourism in Gorenjska and where we see additional possibilities to expand. Social media represent a rich source of information and because they are so widely spread, they offer tourist service providers a lot of opportunity to take advantage of them. With the help of our research we identified areas for improvement of the existing use and prepared a list of suggestions on how businesses could take even better advantage of social media in the future.
Ključne besede:
social media
,
social networks
,
digital marketing
,
tourism
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj