Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
DELO Z GLASBENO NADARJENIMI OTROKI V VRTCU
Avtorji:
ID
Divjak, Melita
(Avtor)
ID
Denac, Olga
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Divjak_Melita_2016.pdf
(964,97 KB)
MD5: 506B92C9726197E9D3EF736DDEF3C999
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomska naloga Delo z glasbeno nadarjenimi otroki v vrtcu zajema teoretični in empirični del. V teoretičnem delu predstavimo nekatere značilnosti glasbenega razvoja predšolskih otrok in s katerimi dejavnostmi ga lahko spodbujamo. V nadaljevanju predstavljamo tudi nekaj standardiziranih testov za ugotavljanje glasbenih sposobnosti in podrobneje opredelimo pojma nadarjenost in glasbena nadarjenost. Navajamo tudi strategije uspešnega prepoznavanja glasbeno nadarjenih in dela z njimi. Ob koncu teoretičnega dela se osredotočimo na kompetence, ki bi jih morali imeti vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev, na podlagi formalnega izobraževanja in dodatnega usposabljanja. Namen empiričnega dela diplomske naloge je bil raziskati področje dela z glasbeno nadarjenimi otroki v vrtcih severovzhodne Slovenije (Radenci, Gornja Radgona, Lenart, Ptuj, Maribor). V raziskavi je sodelovalo 187 strokovnih delavcev (vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev). Raziskali smo področja spremljanja glasbenega razvoja otrok, usposobljenost strokovnih delavcev za prepoznavanje glasbeno nadarjenih in delo z njimi, strokovno izpopolnjevanje in usposabljanje na področju glasbe, splošna stališča, ki jih zavzemajo strokovni delavci v vrtcih o glasbeni nadarjenosti in njihove ocene pomembnosti dejavnikov, ki vplivajo na zgodnji razvoj glasbene nadarjenosti. Raziskava je pokazala, da večina vzgojiteljev glasbeni razvoj otrok v skupini spremlja le redko. Pri prepoznavanju glasbeno nadarjenih otrok vzgojitelji nimajo težav. Ne glede na leta delovne dobe ali stopnjo izobrazbe vzgojitelji ocenjujejo, da za delo z glasbeno nadarjenimi nimajo dovolj znanja, jih pa večina vseeno za nadarjene pripravi dodatne aktivnosti. Na ravni vrtcev smo ugotovili, da ti otrokom omogočajo brezplačno vključevanje v obogatitvene programe s področja glasbe, ki jih največkrat izvajajo vzgojitelji sami.
Ključne besede:
glasbena nadarjenost
,
vzgojitelji
,
predšolski otroci
,
kompetence vzgojiteljev
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Divjak]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-63495
UDK:
78:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
22744328
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:WWY7EZCI
Datum objave v DKUM:
09.11.2016
Število ogledov:
3095
Število prenosov:
298
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DIVJAK, Melita, 2016,
DELO Z GLASBENO NADARJENIMI OTROKI V VRTCU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Divjak. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63495
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Hypodontia prevalence and pattern in women with epithelial ovarian cancer
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Odkrivanje raka jajčnikov in vloga splošnega zdravnika
Rak jajčnikov
Smernice za kirurško zdravljenje bolnic z rakom jajčnikov
Sistemsko zdravljenje tumorjev jajčnikov
Dvojni primarni rak jajčnikov in dojk
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
WORKING WITH MUSICALLY GIFTED CHILDREN IN KINDERGARTEN
Opis:
The diploma thesis titled Working with Musically Gifted Children in Kindergarten covers theoretical and empirical part. The theoretical part presents some characteristics of the musical development of preschool children and what activities can be used to encourage the child. Below we present some standardised tests for determining musical abilities and we further define the concepts of talent and musical talent. We also state the strategies of successful identification of musically gifted children and working with them. At the end of the theoretical part we focus on the competencies that the teachers and assistant teachers should have on the basis of formal education and additional training. The purpose of the empirical part of the thesis was to investigate the scope of working with musically gifted children in kindergartens of northeastern Slovenia (Radenci, Gornja Radgona, Lenart, Ptuj, Maribor). The study involved 187 professionals (teachers and assistant teachers). We have explored the fields of monitoring the musical development of children, training of professionals to recognize musically gifted children and working with them, professional development and training in the field of music, general positions on musical talent that the professionals in kindergartens strive for, and their assessment of the importance of factors affecting the early development of musical talent. Research has shown that most teachers rarely monitor the musical development of children in the group. Teachers do not have problems in identifying musically gifted children. Notwithstanding the years of service or level of education, the teachers estimate that they do not have enough knowledge to work with musically gifted, however, most of them prepare additional activities for gifted children. At the preschool level, we found that the kindergartens enable the children free involvement in enrichment programmes in the field of music, which are mostly run by teachers themselves.
Ključne besede:
musical talent
,
teachers
,
preschool children
,
teachers' competencies
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj