| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VZPODBUJANJE MOTIVIRANOSTI V ORGANIZACIJI X
Avtorji:ID Peklar, Barbara (Avtor)
ID Ovsenik, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Peklar_Barbara_2016.pdf (697,87 KB)
MD5: 81A2BCFB9BB2C2127A9BB7CFF0E2E173
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V moji diplomski nalogi sem želela raziskati motivacijo v podjetju X. Predvsem sem želela raziskati razlike v motiviranosti med različnimi generacijami in med spoloma. V teoretičnem delu diplomske naloge sem pisala o motivacijskih teorijah, o različnih generacijah in njihovih vrednotah, o demotivatorjih ter o motivaciji na splošno. V raziskovalnem delu sem si pomagala s statističnimi metodami. Raziskovalno orodje je bila anketa, ki so jo izpolnili zaposleni v organizaciji X. Anketirala sem 50 respondentov. Pri praktičnem delu moje diplomske naloge sem s pomočjo anketnega vprašalnika prišla do marsikaterega zanimivega spoznanja. Za vzpodbujanje motiviranja bi si zaposleni najbolj želeli finančnega nagrajevanja in dodatnih prostih dnevov. Če bi takšno nagrajevanje obstajalo, bi bili produktivnejši na svojem delovnem mestu. Poleg tega velik odstotek delavcev smatra, da njihovi zaposleni niso maksimalno motivirani. Tu se je potrdila moja hipoteza 1, ki je predpostavila da motivaciji v podjetju ni posvečeno dovolj pozornosti. Potrdila se je tudi hipoteza 2. V njej sem predpostavila, da so ocene glede dejavnikov motivacije, med različno starimi zaposlenimi različne. Rezultati anketnega vprašalnika so pokazali predvsem to, da moramo k motiviranju starejše generacije pristopiti drugače, kot k motiviranju mlajše in srednje generacije. Rezultate anketnega vprašalnika sem podrobno predstavila v zadnjem poglavju.
Ključne besede:motivacija, demotivatorji, generacijske razlike, motivacijske teorije, samomotivacija
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-63423 Novo okno
COBISS.SI-ID:7815699 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5RA201MX
Datum objave v DKUM:02.11.2016
Število ogledov:915
Število prenosov:112
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
PEKLAR, Barbara, 2016, VZPODBUJANJE MOTIVIRANOSTI V ORGANIZACIJI X [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 28 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63423
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ENCOURAGING MOTIVATION IN ORGANIZATION X
Opis:In my diploma thesis I wanted to explore the motivation of the company X, particularly the differences in motivation between different generations and between the sexes. In the theoretical part of the thesis I wrote about motivational theories, different generations and their values, demotivators and motivation in general. In the research part, I used the statistical methods. As a research tool I used a questionnaire, which was filled by the employed in the organization X. I interviewed 50 respondents. In the practical part of my thesis I discovered many interesting things with the help of the questionnaire. To increase the motivation the employees would like the most to be financially rewarded and have additional work free days. If such a rewarding existed, they would be more productive at their workplace. In addition, a large percentage of workers consider that the employees are not motivated to the maximum. With this my hypothesis 1, which assumed that company does not pay enough attention on the motivation, was confirmed.The hypothesis 2 was also confirmed. In it, I assumed that the estimates of the motivation factors among employees of different ages are different. The results of the questionnaire showed in particular that we need to motivate the older generation differently as the younger and middle generations. I presented the results of the questionnairein detail in the last chapter.
Ključne besede:motivation, demotivators, generational differences, motivational theories, self-motivation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici