Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VLOGA ODRASLEGA PRI SOOČANJU PREDŠOLSKEGA OTROKA Z IZGUBO
Avtorji:
ID
Jereb, Simona
(Avtor)
ID
Hmelak, Maja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Jereb_Simona_2016.pdf
(922,75 KB)
MD5: 7FAA57B2F36CCE49CFF8A6DF2C84B881
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Vsakega enkrat v življenju doleti izguba; nekateri jo doživijo že v zgodnjem otroštvu, drugi kasneje. Večina ljudi o izgubi zelo težko govori, zato se tudi v predšolskem obdobju vzgojitelji izogibajo te teme oziroma ji ne namenjajo prav veliko pozornosti. Diplomsko delo je sestavljeno iz empiričnega in teoretičnega dela. V teoretičnem delu je predstavljena izguba in njen pomen. Natančneje je opredeljen pomen izgube pri predšolskem otroku, kakšne vrste izgub poznamo, soočanje otroka z izgubo, vloga odraslega pri soočanju otroka z izgubo in ustrezni ter neustrezni pristopi ob otrokovem soočanju z izgubo. V okviru empiričnega dela je prikazana raziskava o tem, kakšno vlogo imajo odrasli pri otrokovem soočanju v predšolskem obdobju. V raziskavi so bili vključeni starši, vzgojitelji in pomočniki predšolskih otrok iz vrtca Mavrica Vojnik, vrtca Jožice Flander in vrtca Slovenske Konjice. Zbrane podatke, ki smo jih pridobili z anketiranjem, smo nato obdelali s programom za statistično obdelavo podatkov imenovanim SPSS. Zanimalo nas je predvsem, kako odrasli ukrepajo, ko otrok doživi izgubo; ali so dovolj informirani in če prisotnost vzgojitelja, pomočnika vzgojitelja ter starša vpliva na otrokovo reakcijo ob izgubi. Prišli smo do ugotovitve, da najpogosteje odrasli otroka ob izgubi tolažijo, kar smo tudi predvidevali v eni izmed hipotez in da prisotnost odraslega ne vpliva na otrokovo reakcijo, saj je vsak otrok individuum in ob izgubi reagira po svoje.
Ključne besede:
doživljanje
,
izguba
,
otrok
,
predšolsko obdobje
,
vloga
,
vrtec
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[S. Jereb]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-63418
UDK:
159.942.3-053.4:612.67(043.2)
COBISS.SI-ID:
22611208
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:OJEOFUY8
Datum objave v DKUM:
03.10.2016
Število ogledov:
1522
Število prenosov:
305
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JEREB, Simona, 2016,
VLOGA ODRASLEGA PRI SOOČANJU PREDŠOLSKEGA OTROKA Z IZGUBO
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Jereb. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63418
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Hypodontia prevalence and pattern in women with epithelial ovarian cancer
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Odkrivanje raka jajčnikov in vloga splošnega zdravnika
Rak jajčnikov
Smernice za kirurško zdravljenje bolnic z rakom jajčnikov
Sistemsko zdravljenje tumorjev jajčnikov
Dvojni primarni rak jajčnikov in dojk
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE ADULT'S ROLE WHEN PRESCHOOL CHILD IS COPING WITH LOSS
Opis:
Each person is confronted with loss at least once in a lifetime. Some have to confront it in early childhood and others later on. Most people find it hard to talk about losing someone, and preschool teachers often avoid this topic, or they do not pay a lot of attention to it. The degree paper consists of empirical and theoretical part. The theoretical part defines loss and its meaning. More specifically defined are: the meaning of loss concerning a preschool child, different types of loss, child’s coping with loss, adult’s role when a child copes with loss, and suitable and unsuitable approaches when dealing with that child. The empirical part includes a research about what role does an adult have when he or she is dealing with preschool child’s coping with loss. Parents, teachers and assistants of preschool children from kindergarten Mavrica Vojnik, Jožica Flander kindergarten and kindergarten Slovenske Konjice participated in the research. We obtained data with a questionnaire and analysed it with a programme for statistical data analysis called SPSS. We were mostly interested in how adults take action when loss occurs to a child, whether they are well informed, and whether teacher's, teacher's assistant's or parent's presence has an effect on child's reaction to loss. We came to a conclusion that most often adults comfort children coping with loss, which we anticipated with one of our hypotheses, and that adult's presence does not affect the child's reaction to loss, because each child is an individual that reacts to loss in his or her own way.
Ključne besede:
experience
,
loss
,
child
,
preschool period
,
role
,
kindergarten
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj