| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POSLOVNI POTENCIAL DRUŽBENEGA OMREŽJA INSTAGRAM NA PRIMERU PODJETJA X
Avtorji:ID Mujkanović, Maja (Avtor)
ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Mujkanovic_Maja_2016.pdf (1,23 MB)
MD5: 22EDEA904E76133A14BDEE02E4E96252
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V svetu sodobne tehnologije je že skoraj nujno, da podjetja za komuniciranje uporabljajo digitalne medije, saj jim omogočajo lažje približanje ciljni skupini in komuniciranje s svojimi odjemalci. Tako lahko podjetja izbirajo med različnimi družbenimi omrežji, sami pa morajo presoditi, kateri način komuniciranja je najbolj primeren glede na segment njihovih strank. Enega od načinov komuniciranja s strankami omogoča tudi družbeno omrežje Instagram, ki ga bomo kot poslovni potencial v nadaljevanju predstavili na primeru podjetja X. Vpeljava družbenega omrežja Instagram v podjetje X omogoča komuniciranje z odjemalci na način deljenja slik, ki jih lahko odjemalci všečkajo in komentirajo. Aplikacija Instagram omogoča tudi, da lahko odjemalci objavljajo slike in jih z različnimi ˝hashtagi˝ označijo, kar podjetju X omogoča dodatno oglaševanje med odjemalci, brez dodatnih stroškov. Da pa bi bilo digitalno marketinško komuniciranje z odjemalci čim bolj uspešno, morajo ob začetku uporabe izbranega medija pripraviti pravilno strategijo, preučiti prednosti in morebitne slabosti ter se čim bolj poskušati približati odjemalčevim potrebam.
Ključne besede:Digitalni marketing, družbeni mediji, komuniciranje, Instagram, digitalni mediji, marketinško komuniciranje, družena omrežja.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Mujkanović]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-63414 Novo okno
UDK:004.738.5
COBISS.SI-ID:12612636 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:B3PSMPPD
Datum objave v DKUM:24.11.2016
Število ogledov:2412
Število prenosov:417
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
MUJKANOVIĆ, Maja, 2016, POSLOVNI POTENCIAL DRUŽBENEGA OMREŽJA INSTAGRAM NA PRIMERU PODJETJA X [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Mujkanović. [Dostopano 21 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63414
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BUSINESS POTENTIAL OF THE SOCIAL NETWORK INSTAGRAM IN CASE OF THE COMPANY X
Opis:In the world of modern IT era it is almost crucial for companies to use digital media for communication, due to easier and more effective link with their customers. Companies can choose from the variety of different social networks, but they have to choose the right one according to the segment of their clients. One of the tools of communication with clients is a social network Instagram, which will be represented as a business potential in case of the Company X, which is focused on catering services. Introduction of social network Instagram in the Company X enables communication with clients in a way of sharing photos, which clients can like and comment. Application Instagram also enables that clients can post photos and mark them with different hashtags, what can be used as additional marketing without any costs by the company. To achieve maximum results in digital marketing communication with clients companies have to prepare proper strategy, consider pros and cons, and try to satisfy client’s demands in the best possible manner.
Ključne besede:Digital marketing, social media, communication, Instagram, digital media, marketing communication, social networks.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici