Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
POSLOVNI POTENCIAL DRUŽBENEGA OMREŽJA INSTAGRAM NA PRIMERU PODJETJA X
Avtorji:
ID
Mujkanović, Maja
(Avtor)
ID
Sternad Zabukovšek, Simona
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Mujkanovic_Maja_2016.pdf
(1,23 MB)
MD5: 22EDEA904E76133A14BDEE02E4E96252
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V svetu sodobne tehnologije je že skoraj nujno, da podjetja za komuniciranje uporabljajo digitalne medije, saj jim omogočajo lažje približanje ciljni skupini in komuniciranje s svojimi odjemalci. Tako lahko podjetja izbirajo med različnimi družbenimi omrežji, sami pa morajo presoditi, kateri način komuniciranja je najbolj primeren glede na segment njihovih strank. Enega od načinov komuniciranja s strankami omogoča tudi družbeno omrežje Instagram, ki ga bomo kot poslovni potencial v nadaljevanju predstavili na primeru podjetja X. Vpeljava družbenega omrežja Instagram v podjetje X omogoča komuniciranje z odjemalci na način deljenja slik, ki jih lahko odjemalci všečkajo in komentirajo. Aplikacija Instagram omogoča tudi, da lahko odjemalci objavljajo slike in jih z različnimi ˝hashtagi˝ označijo, kar podjetju X omogoča dodatno oglaševanje med odjemalci, brez dodatnih stroškov. Da pa bi bilo digitalno marketinško komuniciranje z odjemalci čim bolj uspešno, morajo ob začetku uporabe izbranega medija pripraviti pravilno strategijo, preučiti prednosti in morebitne slabosti ter se čim bolj poskušati približati odjemalčevim potrebam.
Ključne besede:
Digitalni marketing
,
družbeni mediji
,
komuniciranje
,
Instagram
,
digitalni mediji
,
marketinško komuniciranje
,
družena omrežja.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Mujkanović]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-63414
UDK:
004.738.5
COBISS.SI-ID:
12612636
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:B3PSMPPD
Datum objave v DKUM:
24.11.2016
Število ogledov:
2412
Število prenosov:
417
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MUJKANOVIĆ, Maja, 2016,
POSLOVNI POTENCIAL DRUŽBENEGA OMREŽJA INSTAGRAM NA PRIMERU PODJETJA X
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Mujkanović. [Dostopano 21 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63414
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Marketing communication in the company Radenska Adriatic
Use of social media for marketing communication in microenterprises
Marketing communication plan with online media support
ǂThe ǂuse of social media among young people in the field of services
Digital media communication support - the case of Čas za kavo brand
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Maligni melanom
14. šola malignega melanoma, 9. marec 2018, Ljubljana
13. šola malignega melanoma, 10. marec 2017, Ljubljana
Dedna oblika malignega melanoma
Novosti v zdravljenju tumorjev prebavil in melanoma
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
BUSINESS POTENTIAL OF THE SOCIAL NETWORK INSTAGRAM IN CASE OF THE COMPANY X
Opis:
In the world of modern IT era it is almost crucial for companies to use digital media for communication, due to easier and more effective link with their customers. Companies can choose from the variety of different social networks, but they have to choose the right one according to the segment of their clients. One of the tools of communication with clients is a social network Instagram, which will be represented as a business potential in case of the Company X, which is focused on catering services. Introduction of social network Instagram in the Company X enables communication with clients in a way of sharing photos, which clients can like and comment. Application Instagram also enables that clients can post photos and mark them with different hashtags, what can be used as additional marketing without any costs by the company. To achieve maximum results in digital marketing communication with clients companies have to prepare proper strategy, consider pros and cons, and try to satisfy client’s demands in the best possible manner.
Ključne besede:
Digital marketing
,
social media
,
communication
,
Instagram
,
digital media
,
marketing communication
,
social networks.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj