Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UPORABA DRUŽBENIH OMREŽIJ V PRODAJNEM PROCESU
Avtorji:
ID
Škufca, Karin
(Avtor)
ID
Kljajić Borštnar, Mirjana
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Skufca_Karin_2016.pdf
(1,02 MB)
MD5: 4395EBC0C1A5BD61603CD7EBA1B3525C
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Internet in predvsem njegova novejša orodja, t.i. orodja spleta 2.0, postajajo vse bolj pomembna trženjska orodja v podjetjih, saj omogočajo nove možnosti komuniciranja. Druga generacija spletnih storitev namreč omogoča potrošnikom spletno sodelovanje in delitev informacij z ostalimi potrošniki, kar posledično vodi do prostovoljne vpletenosti potrošnikov v soustvarjanje blagovne znamke. Dvosmerna komunikacija in z njo povezana družbena omrežja so bila velik korak naprej v oglaševanju in prodaji. V diplomski nalogi smo predstavili, zakaj potrošniki sodelujejo pri aktivnostih, povezanih z blagovno znamko, na kakšen način ter kakšne so posledice njihove vpletenosti tako za potrošnike kot tudi za podjetja. Na podlagi teoretičnih izhodišč in izvedene ankete sem predstavila najbolj optimalno uporabo družbenih omrežij v prodajnem procesu, saj družbeni mediji preoblikujejo način komuniciranja med uporabniki svetovnega spleta. Informacije, posredovane v družbena omrežja, so deležne takojšnjega odziva vedno prisotne spletne publike. Namen diplomskega dela je predstaviti, kako pomembno je za podjetje kontinuirano vzpostavljanje dialoga s potrošniki, ki je osnova za gradnjo dolgoročnih in pristnih marketinških odnosov z zagovorniki blagovne znamke. Z razvojem tehnologij spleta 2.0 se je namreč spremenilo komuniciranje podjetij s potrošniki in tako lahko podjetja na učinkovit način neposredno komunicirajo s svojimi potrošniki v spletnih družbenih medijih ter na ta način pridobivajo koristne povratne informacije, ki jim pomagajo pri izboljšanju poslovanja in grajenja blagovne znamke.
Ključne besede:
● družbena omrežja ● oglaševanje personalizacija podjetje blagovna znamka komuniciranje
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-63402
COBISS.SI-ID:
7822867
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:19BISMWW
Datum objave v DKUM:
09.11.2016
Število ogledov:
1340
Število prenosov:
170
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠKUFCA, Karin, 2016,
UPORABA DRUŽBENIH OMREŽIJ V PRODAJNEM PROCESU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63402
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Prenova sistema požarnih pregrad v javni upravi
Mobing v javni upravi
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
A SOCIAL MEDIA USE IN SALES PROCESS
Opis:
The Internet and, especially, its newer tools, i.e. Web 2.0. Tools, are becoming more and more important marketing tools for companies, because they allow new possibilities of communicating. The second generation of online services enables consumers to collaborate online and to share information with other consumers, which leads to voluntary involvement of consumers in co-creating a brand. Two-way communication and social networks connected to it have been a big step forward in advertising and sales. The thesis presents the consumers' reasons for collaborating in the activities, connected to a brand and the consequences their involvement has for the consumers themselves and for the companies. On the basis of theory and the survey, I have presented the most optimal use of social networks in the sales process, since social media are shaping the way of communicating among the users of web worldwide. The information shared with social networks gets instant feedback from the ever-present web audience. The purpose of this thesis is to present the importance of a continuous dialogue with consumers for a company, which is the basis for establishing long-term and authentic marketing relations with the supporters of a brand. With the development of Web 2.0 technologies, the communication between companies and consumers has changed. Companies can now effectively and directly communicate with their consumers through social media and receive useful feedback, which helps them improve their way of conducting business and the way they build their brand.
Ključne besede:
● Social networks ● Advertising Personalization Company Brand Communicating
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj