Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Brezplačne trženjske kapacitete novih medijev
Avtorji:
ID
Germ, Matjaž
(Avtor)
ID
Snoj, Boris
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Udir Mišič, Katja
(Komentor)
Datoteke:
UN_Germ_Matjaz_2016.pdf
(2,54 MB)
MD5: D356911AC5D650B152F13B14E2D4C131
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
S razmahom svetovnega spleta se je spremenil tudi način trženjskega komuniciranja. Z vedno bolj intenzivno penetracijo spletnih platform v medijske kolače in strategije pa se v veliki meri spreminja tudi samo oglaševanje. Novi mediji predstavljajo platforme, ki so brezplačne ali poceni, dostop do njihove uporabe pa je povezan samo z dostopom do interneta. Oglaševanje na teh platformah je tako mogoče tudi brez visokih stroškov medijskih zakupov. V diplomski nalogi bomo preučili potenciale in priložnosti, ki jih ponujajo opisane platforme in ugotovil možnosti za njihovo izkoriščanje s strani organizacij, ki nimajo na voljo obsežnih trženjskih proračunov in sredstev.
Ključne besede:
trženjsko komuniciranje
,
novi mediji
,
svetovni splet
,
medijski proračun
Kraj izida:
[Zlateče
Založnik:
M. Germ
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-63354
UDK:
659.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
20123926
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:SSNYDAZX
Datum objave v DKUM:
28.09.2016
Število ogledov:
1794
Število prenosov:
107
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GERM, Matjaž, 2016,
Brezplačne trženjske kapacitete novih medijev
[na spletu]. Diplomsko delo. Zlateče : M. Germ. [Dostopano 11 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63354
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
On cube-free median graphs
On cube-free median graphs
Mulder, Henry Martin: Metric graph theory: the case of median graphs. - Graph connections (Cochin, 1998), 19-32, Allied Publ., New Delhi, 1999
Characterizing almost-median graphs
The periphery graph of a median graph
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Q-polynomial distance-regular graphs with a [sub] 1 [equal] 0 and a [sub] 2 [not equal] 0
Leonard triples and hypercubes
On bipartite Q-polynominal distance-regular graphs
Some results from algebraic graph theory
On bipartite Q-polynomial distance-regular graphs with c [sub] 2 [equal] 1
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Costless marketing capacity of new media
Opis:
With the developement of the World Wide Web there has also been a change in marketing communication. With progressingly more intensive penetration of the web platform based media into media splits and strategies the advertising by itself is being changed. New media thus represent platforms that are free of charge or inexpensive and are widely accessible by the internet alone. Advertising on these platforms is therefore possible even without sky-high expenses of media buys. In my degree paper we will study the potentials and opportunities that these platforms provide and will find out possible ways for their use for organisations that do not have a large marketing budget and funds at their disposal.
Ključne besede:
marketing
,
new media
,
world wide web
,
media budget
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj