| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Brezplačne trženjske kapacitete novih medijev
Avtorji:ID Germ, Matjaž (Avtor)
ID Snoj, Boris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Udir Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Germ_Matjaz_2016.pdf (2,54 MB)
MD5: D356911AC5D650B152F13B14E2D4C131
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:S razmahom svetovnega spleta se je spremenil tudi način trženjskega komuniciranja. Z vedno bolj intenzivno penetracijo spletnih platform v medijske kolače in strategije pa se v veliki meri spreminja tudi samo oglaševanje. Novi mediji predstavljajo platforme, ki so brezplačne ali poceni, dostop do njihove uporabe pa je povezan samo z dostopom do interneta. Oglaševanje na teh platformah je tako mogoče tudi brez visokih stroškov medijskih zakupov. V diplomski nalogi bomo preučili potenciale in priložnosti, ki jih ponujajo opisane platforme in ugotovil možnosti za njihovo izkoriščanje s strani organizacij, ki nimajo na voljo obsežnih trženjskih proračunov in sredstev.
Ključne besede:trženjsko komuniciranje, novi mediji, svetovni splet, medijski proračun
Kraj izida:[Zlateče
Založnik:M. Germ
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-63354 Novo okno
UDK:659.3(043.2)
COBISS.SI-ID:20123926 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SSNYDAZX
Datum objave v DKUM:28.09.2016
Število ogledov:1794
Število prenosov:107
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
GERM, Matjaž, 2016, Brezplačne trženjske kapacitete novih medijev [na spletu]. Diplomsko delo. Zlateče : M. Germ. [Dostopano 11 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63354
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Costless marketing capacity of new media
Opis:With the developement of the World Wide Web there has also been a change in marketing communication. With progressingly more intensive penetration of the web platform based media into media splits and strategies the advertising by itself is being changed. New media thus represent platforms that are free of charge or inexpensive and are widely accessible by the internet alone. Advertising on these platforms is therefore possible even without sky-high expenses of media buys. In my degree paper we will study the potentials and opportunities that these platforms provide and will find out possible ways for their use for organisations that do not have a large marketing budget and funds at their disposal.
Ključne besede:marketing, new media, world wide web, media budget


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici