Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Model celovitega upravljanja z znanjem
Avtorji:
ID
Pavše Grabrijan, Sonja
(Avtor)
ID
Baggia, Alenka
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kljajić Borštnar, Mirjana
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Pavse_Grabrijan_Sonja_2016.pdf
(3,33 MB)
MD5: A575533B622D67EF19FB97CCAA3909C6
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V podjetjih se dnevno srečujemo z ogromnim številom podatkov in informacij, ki nastajajo v delovnih procesih. Dostop do informacij je v večini primerov znan. Kljub temu, da lahko z naprednimi tehnologijami generiramo, zbiramo in urejamo velike količine podatkov, ostaja problem upravljanja z znanjem še vedno zelo aktualen. V nalogi obravnavamo problem upravljanja z znanjem v inovativnem podjetju, ki ima delovne procese dobro opredeljene, podatke, ki v teh procesih nastajajo pa strukturirane in shranjene v podatkovnih bazah. Soočajo pa se z izzivom zajemanja nestrukturiranih podatkov in informacij, ki bi prispevale k večji konkurenčnosti podjetja. V ta namen bomo s pomočjo literature in virov preučili področje upravljanja znanja ter obdelali osnovna teoretična izhodišča. Na osnovi analize stanja v podjetju na področju upravljanja znanja bomo podali predlog modela celovitega upravljanja z znanjem za razvojno naravnano podjetje, ki daje velik poudarek pri svojem poslovanju na inovativnost. Glavni problem, ki ga naloga naslavlja, je enotna vstopna točka do znanja v podjetju. Izhajamo iz predpostavke, da je znanje razpršeno in iz različnih virov. Za pregled stanja na področju upravljanja znanja in virov znanja v podjetju bomo opravili intervjuje s petnajstimi lastniki različnih procesov (prodaja, proizvodnja, nabava, razvoj, finance, kadrovska,…). Cilj intervjujev bo prepoznati vire znanja iz posameznih poslovnih procesov in dostop do tega znanja. Znanje se v podjetju nahaja tako v elektronskih kot tudi v papirnih virih. Podjetje različna področja dela in procese pokriva z različno informacijsko in komunikacijsko tehnologijo. S pomočjo prototipne rešitve in obstoječe informacijske tehnologije bomo poizkušali povezati različne vire znanja v podjetju in na ta način olajšati iskanje znanja po nepovezanih virih.
Ključne besede:
informacije
,
znanje
,
upravljanje znanja
,
modeli upravljanja znanja
,
informacijsko komunikacijska tehnologija
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-63212
COBISS.SI-ID:
7800339
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:CZVNI6VK
Datum objave v DKUM:
18.10.2016
Število ogledov:
1931
Število prenosov:
324
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PAVŠE GRABRIJAN, Sonja, 2016,
Model celovitega upravljanja z znanjem
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63212
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pravna ureditev arhiviranja dokumentov
Elektronsko arhiviranje in upravljanje dokumentov
Uvedba dokumentnega sistema v proizvodnem podjetju
Uvajanje elektronskih dokumentnih sistemov v zavarovalnice
Kritična ocena uporabe elektronskega dokumentnega sistema v podjetju Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, d.v.z.
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Uvajanje in uporaba elektronskih dokumentov
Prenova elektronskega trgovanja v podjetju Fenix Trade d.o.o.
Analiza uvedbe elektronskega poslovanja v izbrano podjetje
Prehod iz klasičnega na informacijsko podprt sistem pristojnosti v velikem podjetju - zavarovalniški družbi
Izboljšanje kakovosti procesa obvladovanja dokumentacije
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Comprehensive knowledge management model
Opis:
In companies, we daily deal with a large number of data and information produced within the work processes. In most cases, the access to this information is known. Despite the fact that we can generate, collect and process large amounts of data by means of advanced technologies, the issue of knowledge management still remains of great interest. In the thesis, we deal with the issue of knowledge management in an innovative company where work processes are well defined and data resulting from these processes are structured and stored in databases. However, the company faces the challenge of acquiring unstructured data and information which might contribute to a higher competitiveness of the company. For this purpose, we will look into the area of knowledge management through literature and sources and submit a proposal of a comprehensive knowledge management model to implement in a development oriented company which puts a great emphasis on innovation in their operation. The major problem the thesis addresses is a unique access point to the knowledge in the company. This is based on the assumption that knowledge is dispersed and of different sources. To make a review of the situation on the area of knowledge management and management of knowledge sources in the company, we will carry out interviews with fifteen owners of different processes (sales, production, purchasing, development, finance, human resources …). The aim of the interviews will be to identify the knowledge sources in individual business process and access to this knowledge. In the company, the knowledge is found in electronic as well as in paper sources. The company provides different areas of work and processes with different information technology. By means of a prototype solution and existing information technology, we will try to connect different knowledge sources in the company and in this way facilitate search for knowledge from unrelated sources.
Ključne besede:
information
,
knowledge
,
knowledge management
,
knowledge management models
,
information technology
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj