| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Programski agent za tehnično podporo uporabnikom
Avtorji:ID Gračner, Gašper (Avtor)
ID Ojsteršek, Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Borovič, Mladen (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Gracner_Gasper_2016.pdf (809,30 KB)
MD5: 7CC3AF0260F2E717024C9B8EE4F4112D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Tehnična pomoč uporabnikom je v današnjem času ključnega pomena. V kar nekaj primerih se vprašanja uporabnikov ponavljajo ali pa so ta že odgovorjena v raznih dokumentih ali spletnih straneh. V prvem delu diplomske naloge so opisane tehnologije in pristopi, ki so potrebni pri izdelavi programskega agenta za avtomatsko tehnično pomoč. V drugem delu pa so opisani in analizirani moduli za podatkovno rudarjenje, obdelavo besedila in odgovarjanje na vprašanja. Ugotovljeno je bilo, da je za zagotavljanje dobrih rezultatov ključnega pomena natančna analiza vhodnega besedila.
Ključne besede:programski agent, obdelava besedila, sistem za odgovarjanje na vprašanja
Kraj izida:[Maribor
Založnik:G. Gračner
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-63092 Novo okno
UDK:004.457:004.58(043.2)
COBISS.SI-ID:20087318 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:V5TCXXYS
Datum objave v DKUM:22.09.2016
Število ogledov:1604
Število prenosov:130
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
GRAČNER, Gašper, 2016, Programski agent za tehnično podporo uporabnikom [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : G. Gračner. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63092
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Program agent for technical support
Opis:Technical support is very important in modern companies. In a lot of cases users are asking similar questions and a lot of answers already exist in documents or web pages. In the first part of this thesis we described technologies that are used in the implementation of a program agent for technical support. In the second part, we describe the data mining, text processing and answering modules. We found that for good answers we need precise text analysis.
Ključne besede:program agent, text processing, question answering system


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici